אהוד בנאי באשדוד

אהוד בנאי באשדוד

זהו ללא ספק ציון דרך בחיי הלילה של העיר אשדוד בכלל ובלוח האירועים של פאב ה״זה״ בפרט. אהוד בנאי מגיע לפאב עם גיטרה ומפוחית ומשדרג את חוף הקשתות לפחות ללילה אחת למקום שהכי נכון להיות בו.

אחד מגדולי הזמר הישראלי, אהוד בנאי, יגיע אל פאב ה"זה" בתאריך ה-2.6 להופעה עם גיטרה ומפוחית מול הים. "רק כשאביט בתמונות של ההופעה אעכל את זה שאהוד בנאי הגיע להופיע כאן", אומר בהתרגשות אחד מבעלי הפאב החברתי, אדם שוקרון  

תושבי אשדוד והסביבה יזכו בתאריך ה-2.6 (יום שלישי) להיות חלק מהופעה אינטימית ומיוחדת של אחד מגדולי הזמר הישראלי, אהוד בנאי. "זו הזדמנות נדירה לפגוש מחדש שירים שהתחבאו להם במהלך השנים, לצד שירים מוכרים ואהובים", אומרים בסביבתו של בנאי לקראת ההופעה שתתקיים בפאב החברתי "זה" שבחוף הקשתות.
בזמן שמחיר ממוצע להופעותיו של בנאי עומד ברחבי הארץ על למעלה ממאה שקלים, הצליחו מנהלי הפאב החברתי, אדם שוקרון ועידן יצחק לרתום את בנאי לרווחת תושבי העיר ולהופיע בעיר הנמל במחיר חברתי ונוח, מחיר נמוך מהממוצע אשר יעמוד על שמונים שקלים בלבד. "אחד המאמצים שעשינו, מעבר למאמץ להביא את אהוד בנאי להופיע אצלנו, הוא המאמץ מול המשרד שמייצג אותו כדי לקבוע מחיר כרטיס שיהיה ריאלי נוח עבור תושבי העיר", אומר אחד מבעלי הפאב, אדם שוקרון.
כשהוא חמוש במפוחית ובגיטרה יקיים בנאי מופע מיוחד שבו יחזור אל נקודת ההתחלה, אל המקום ממנו צמחו השירים. "זו הופעה שלא תישכח", מוסיף שוקרון, "קיימת התרגשות גדולה. רק כשאביט בתמונות של ההופעה אעכל את זה שאהוד בנאי הגיע להופיע כאן".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*