אבי חן כובש את במות ישראל עם להקת ה״טרנזיסטור״

אבי חן כובש את במות ישראל עם להקת ה״טרנזיסטור״

את אבי חן אין הרבה שלא מכירים באשדוד, עשרות שנים שהוא מפיק אינספור קונספטים שקשורים במוסיקה, בעיקר מוסיקה ישראלית, חתום על מאות מועדוני זמר, פסטיבלים ולגם על לא מע הפקות תיאטרון. בין יתר עיסוקיו היומיים כמנהל בית יד לבנים, ומנהל אמנותי במשכן לאמנויות הבמה, מזה שנתיים מופיע חן בהפקה ייחודית ואיכותית, יחד עם משה לוי, ארהלה סייקס, ארז זינגר, אייל קוחל ונועם לונדון יחד הם נקראים להקת ה״טרנזיסטור״ במופע שכל כולו מוקדש ליצירותיו של אריק איינשטיין.

הביצועים האיכותיים הזניקו את המופע והפכו אותו לאחד המבוקשים ביותר, מעל 200 הופעות כבר מאחוריהם והיום כבר מתקשה הלהקה לפנות תאריכים. הם פותחים פסטיבלים ומובילים חגיגות עירוניות, כל המופעים הקרובים כבר מכורים מראש והביקורות מהללות.

קאברים לשירי אריק איינשטיין? מי שטוען כי הוא מעדיף להאזין למקור – צודק. אחד ויחיד. מצד שני אולי בכל זאת כדאי לתת צ'אנס, או סתם להתרפק על שיריו.

הסוד הגדול ככל הנראה היה בבחירה מאוד מוצלחת של השירים למופע, חברי הלהקה בחרו רשימת שירים מהבולטים ברפרטואר של אריק, ומגישים אותם לא באור חדש או באינטרפרטציות חריגות, אלא מתוך הערכה לאיינשטיין, למוסיקה ולאישיות שלו.

אז בפעם הבאה כשממש מתחשק להתרפק על המוסיקה של אריק איינשטיין, ובא לכם גם לשמוע אותה ב״לייב״ זו הנחמה הטובה ביותר שתוכלו למצוא… באחריות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*