אביזרים לפלייסטיישן אקסבוקס ונינטנדו

אביזרים לפלייסטיישן אקסבוקס ונינטנדו

גיימרים מכל הקבוצות, חובבי פלייסטיישן, אוהדי אקסבוקס או המחוברים לנינטנדו, אוהבים לקחת את חווית המשחק אל הקצה. אבל איך עושים את זה, ואילו אביזרים נחשבים לפופולריים ביותר? כל מה שרציתם לדעת.

חווית אקסטרים עם הקונסולות העדכניות השוות

לפני שנציג כמה אביזרים איכותיים לגיימרים, כדאי לציין את הביקוש העצום לקונסולות העדכניות והחדשות. החידושים האחרונים שנכללים בקונסולות הכי חדשות, כגון פלייסטיישן 5, לוקחים את חווית המשחקיות צעד גדול קדימה. התנועה על המסכים חלקה יותר, הפיצ'רים מגוונים, האפקטים מרשימים מתמיד.

הלהיט לחובבי משחקי המרוצים

אוהבים משחקי מרוצים? רוצים להרגיש ממש כמו נהגים של פררי, למבורגיני וכל מותגי הרכב המפוארים, המהירים והחזקים בעולם? אתם לא היחידים ואביזרים כדוגמת הגה והילוכים שתואמים לקונסולות השונות מרימים את חווית הנהיגה למשהו גדול מהחיים. רגישות ההגה והיכולת לקבל תגובה מדויקת מהרכבים שעל המסך הופכים כל שחקן לנהג אקסטרים של ממש.

שמע באיכות שלא הכרתם

אביזר נוסף מסוג אחר, שמעצים את ההנאה מהמשחק, מביא עימו את עושר הצלילים מכל הכיוונים. במשחקים רבים כיום הצד הוויזואלי עשיר לא פחות מכל סרט קולנוע משובח. יחד עם זאת, קיימת השקעה גם בפס קול ובסאונד. אם סאונד עבורכם הוא חלק חשוב מהעניין, אין צורך להסתפק בברירת המחדל. אפשר להוסיף לקונסולות הפופולריות אוזניות סטריאו שעוטפת את השחקן במוזיקה צלולה ונקייה. חלק מהדגמים מצוידים גם עם מיקרופון מובנה. זו הדרך הכי נוחה וכיפית לתקשר עם אחרים במשחקי הרשת.

מצלמת שליטה לחוויה גדולה מהחיים

אפשר לשבת על כסא גיימינג איכותי במשך שעות ולשקוע בעולם של פנטזיה, משחקי פעולה בגוף ראשון, משחקי רשת, משחקי יריות ופאזלים תלת מימדיים וגיבורי על. השליטה בגיבורים שעל המסך נעשית על פי רוב באמצעות בקרי משחק מאיכות טובה. מי שרוצה יותר, יכול כמובן לקנות בקרי משחק משופרים, עם רטט וצלילים ותוספים אחרים. אולם אביזרים כגון קינקט של אקסבוקס הולכים על הדור הבא של השליטה במשחק. מדובר בלא פחות ממהפך – זו מצלמה עם חיישני תנועה שקולטת את התנועות של השחקן. כן, כאשר הגוף זז, הידיים, הרגליים, המצלמה קולטת את התנועה והופכת את הכל להוראה עבור הדמויות במשחק. גם בקונסולות האחרות ישנם אביזרים דומים, שמאפשרים להשיט כלי שיט, להטיס מטוסים וחלליות, להאיץ מכוניות ולהפעיל גיבורים בכל מיני עלילות מרהיבות.

לחזק את הנינטנדו עם מגוון אביזרים

אביזרים נלווים יכולים לכלול מטענים וכבלים ובקרים מעוצבים וצבעוניים. ועם הגעתו של נינטנדו סוויץ' לפופולריות הנוכחית, טוב לדעת שגם אותו ניתן לחזק עם שלל אביזרים. ובכלל, מעמדים ומגיני מסך, בקרים מיוחדים לימניים או לשמאליים, תוספים לשלטים ואפילו ערכות משולבות – זה הדבר היום. אז אם אתם רוצים לשדרג את חווית המשחק, מגוון אביזרים מחכים גם לכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*