תרמיל רקטה נפל בשטח עירוני. צפו בסרטון

תרמיל רקטה נפל בשטח עירוני. צפו בסרטון

לצערנו הרב גם ביטחון ילדינו צבוע בגוון פוליטי במיוחד שאנו חודש לפני בחירות. בשעה 13:28 בדיוק בשעה בה יוצאים תלמידים רבים מחצר בית הספר נורה מטח של 5 רקטות אותם יירטה כיפת ברזל, מה שלא ניתן ליירוט אלו הרסיסים שנופלים אחרי היירוט שמסוכנים לא פחות כפי שוכלו לראות בסרטון המצורף שקלטו המצלמות העירוניות.

התרמילים שנופלים אחרי היירוט מסכנים מאוד את חיי התושבים וזו בעיקר הסיבה עליה התעקש ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי להמשיך וללמוד בקפסולות בבתי ספר בהם המיגון אינו תומך לימודים מלאים וזאת למרות התנגדות ועדי ההורים ונגד המלצת פיקוד העורף. ראש העיר הידוע בשמרנותו הבטחונית התעקש גם הפעם ולפי המטח של היום ונפילת התרמיל המסוכנת כמו זו שלפני שבוע שנפלה בסופר מרקט אולי עדיף כך. אותה טענה הגיעה גם מצד הסוחרים בשוק העירוני ומאותו חשש בדיוק סירב ראש העיר לקיים את השוק במתכונתו.

 

 

בדף הפייסבווק שלו כתב ראש העיר:

צה"ל נלחם בעוצמה והמחיר כבד
תנחומינו למשפחות שאיבדו את יקירהן ואיחולי החלמה לפצועים.

בשעה 13:28 נורה מטח לעבר ישובים רבים בישראל ובתוכם אשדוד. לשמחתנו זה הסתיים ב5 ירוטים מוצלחים אולם הירוטים לוו ברסיסים ובחלקים מאוד משמעותיים של המיירטים ברחבי העיר. זוהי סכנה ממשית לחיים ולכן אנחנו חוזרים ומנחים לשהות במרחבים מוגנים 10 דקות לאחר האזעקה.
כמו כן, חל איסור מוחלט לגעת או להזיז את החלקים. ראיתם רסיס? להתרחק ולהתקשר למוקד 106 ואנו נדאג שכוחות הבטחון יפנו את הפריט בצורה בטוחה.
להודעה מצורפות מספר דוגמאות של רסיסים וחלקים שנמצאו באשדוד מהמטח האחרון.

חינוך במרבית בתי הספר אנחנו מצליחים לאפשר לכיתות א'- ד' 4 ימי למידה פרונטליים וממשיכים למצוא כל פתרון להרחבת ימי הלמידה בכיתות ה ו-ו'
התחילו העבודות להצבת המרחבים המוגנים במקומות שמופו שיש בהם צורך ויש היתכנות להצבה מבחינת שטח כמתאימים להגעה בתוך 45 שניות. ההערכה היא לאספקה של 15 מבנים בשבוע. כל המערכת העירונית מגוייסת לטובת השלמת המשימה במועד הקצר ביותר האפשרי. נוכח המשך הירי , לא צפוי שינוי במתווה בימים הקרובים. ביטחון הילדים מעל לכל שיקול אחר.

העיר חוזרת לפעילות מסחרית וכלכלית וזה בהחלט מבורך, יחד עם זאת אנא הקפידו על עירנות שכן האיום הרקטי עדיין קיים.
שיהיה סופ"ש נעים ושבת שלום

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*