תקציב 2022 עומד על 1,945,843,400 ש"ח

תקציב 2022 עומד על 1,945,843,400 ש"ח

מועצת העיר אישרה הערב (23/12) את תקציב עיריית אשדוד לשנת 2022, בסך 1,945,843,400 ש״ח. התקציב נבנה לאור החזון העירוני לחוסן חברתי, והוא ביטוי למדיניות העירייה ונבחריה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: התקציב שם דגש על חינוך דור העתיד, טיפוח השכונות והמשך תנופת הפיתוח והתעסוקה.

תקציב עיריית אשדוד לשנת 2022 יהיה כ-2 מיליארד שקל, וליתר דיוק יעמוד על סך 1,945,843,400 ש"ח. כך אישרה מועצת העיר לאחר ששמעה סקירה מפורטת מךי ראש העיר דר יחיאל לסרי, אשר תיאר את תכניות העבודה לשנה הקרובה כביטוי למדיניות העירונית ולחזון ראש העיר בתחום החוסן החברתי והקהילתיות.

ד"ר לסרי: "השנה יושם דגש מרכזי על ההשקעה בדור העתיד, בראש ובראשונה בתחום החינוך, בהגדלת ההישגים ובצמצום הפערים, במתן הכלים הטובים ביותר לילדינו ובשדרוג סביבות הלמידה והפיכתן למרחבים של השראה. התקציב נותן ביטוי להמשך פיתוחה ושדרוגה של העיר על כל רובעיה, ופיתוח מעמדה הכלכלי – תעסוקתי למען הדור הצעיר".

ראש העיר תיאר תהליכים כלכליים בכל העולם והאינפלציה הזוחלת על רקע מדבר הקורונה והשפעתו על החיים הכלכליים, וציין את המשמעויות המשפיעות על התקציב. השנה, הוא ציין, אנו מקדמים חזון חדש לעיר השם דגש על החוסן הקהילתי והמשמעויות שלו הן בהתמודדות עם משבר הקורונה והן עם אתגרים אחרים שהעיר מזמנת.

בתחום התיירות, יימשכו העבודות והפעילות לשדרוג התשתיות התיירות, בכלל זה פיתוח טיילת החוף, המזח הצפוני ואטרקציות תיירותיות נוספות.
גם בתחום התרבות אשדוד תמשיך להיות מרכז תרבותי מוביל ופורץ דרך, עם מופעים, הצגות, הופעות ופסטיבלים שמבטאים את ייחודיותה ורב גוניותה של אשדוד. העשייה העירונית הענפה תתבטא גם ביוזמות ופיתוח של קידמה, טכנולוגיה ויזמות וביסוס מעמדה של אשדוד כמטרופולין כלכלי-חברתי מבוסס חדשנות, מהחשובים במדינת ישראל. בתחום איכות החיים, העיר תמשיך להוביל להישגים משמעותיים ברמה המקומית, הלאומית והבינ"ל, ולספק איכות חיים גבוהה לתושבים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*