תעודת הערכה למפקחים בשיטור העירוני

תעודת הערכה למפקחים בשיטור העירוני

בטקס הרמת כוסית לקראת השנה החדשה, הופתעו אנשי השיטור העירוני ממחווה מיוחדת שנערכה עבורם במהלך הטקס. נציגי השיטור הוזמנו לבמה לקבלת תעודת הערכה על עמידה במבחן השירות לתושב. כך מסיימים שנה ומתחילים שנה חדשה.

לאנשי השיטור העירוני באשדוד יצאו מוניטין על יכולתם המקצועית. הם הוכיחו מעורבות פעילה בחיי התושבים בכל תחום אפשרי, בכל זמן מחלקי היממה ובכל רובע ואתר בתחום השיפוט של העיר. אך למחווה הזאת הם לא ציפו.

בטקס החגיגי לקראת השנה החדשה הבעל"ט, מסורת ארוכת שנים שמקיימים ביחידות השיטור, המפקחים מתן אקריש ואליעד סעדו נקראו לבמה יחד עם מפקדיהם, וזכו לקבל תעודת הערכה על שירות אדיב ומקצועי לתושב.

המפקדים ומנהלי השיטור העירוני: מתן דיין ודוד בן שטרית, מספרים כי מדובר בתרגיל "לקוח סמוי", שנערך בתחילת חודש שעבר (2.8.22), במסגרתו שוטרים מתחפשים ומביימים אירוע המחייב התערבות של אנשי השיטור העירוני, על מנת לבחון את תגובתם המקצועית והשירותית. "בתרגיל הנוכחי, נקראו שני מפקחים שבמשמרת, מתן אקריש ואליעד סעדו, לביצוע משימתם מבלי שהם יודעים כי הם חלק מתרגיל" הם אומרים ומציינים בסיפוק כי "השניים הגיבו בצורה מקצועית, תוך שהם מגלים יחס אדיב ל'אזרחים תושבי העיר'".

התרגיל "לקוח סמוי" נערך כאמור בתחילת אוגוסט אך ההחלטה על מתן תעודת הערכה התעכבה כדי למוסרה במעמד טקס הרמת כוסית לשנה החדשה. וכך נכתב בתעודת הערכה:

"בתאריך 2/8/22 נערך תרגיל "לקוח סמוי" לתחנת אשדוד, אשר במהלכו הפגנת אדיבות ויעילות, פעלת במקצועיות והענקת שירות אדיב וסבלני. על כן, תעודה זו מוענקת לך על אופן הטיפול, מקצועיות ומתן שירות ראוי לאזרח, בשנת 2022". על החתום מפקד תחנת אשדוד ומפקד השיטור העירוני.

מפקדי השיטור העירוני מתן דיין ודוד בן שטרית שבחו את השניים ואמרו כי אין זה מפתיע. "מתן ואליעד הוכיחו את מה שכל אחד יודע באשדוד, שהשיטור העירוני עושה עבודה מקצועית, במסירות ובאדיבות ותוך מחוייבות מלאה לתפקידם" אמרו והוסיפו כי "השיטור העירוני ימשיך למלא את משימותיו בכל חלקי העיר תוך מתן שירות אדיב ומקצועי לתושבים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*