תכניות חדשות לרבעים ותיקים

תכניות חדשות לרבעים ותיקים

 

לנתונים ולמספרים יש תמיד ערך תקשורתי והם מקבלים משנה חשיבות כשהם מסכמים שנת פעילות. כך לפחות מעריכים במינהלת רובעים ב'-ג', ובכנס סיום השנה שנערך בסוף השבוע במתנ"ס נוה יהונתן, דיווח ראש המינהלת מר יעקב ביטון על הנעשה ברבעים אלה בשנת הפעילות האחרונה. דו"ח הסיכום היה בהחלט מרשים וכל המסתובב ברבעים הותיקים הללו מזהה לא מעט מקומות שזכו לתשומת לבה של הרשות. במינהלת יודעים שיש עוד מה לעשות אך מרוצים מכל פעולה שמביאה חיוך לתושבים.

כנס סיום שנת הפעילות של מינהלת ב'-ג' היה בהחלט סיבה לגאווה. תושבים רבים נענו להזמנת המינהלת ובאו להשתתף בטקס. הם שמעו דיווח המסכם את השנה האחרונה, האזינו ברוב קשב למהנדס העיר שהציג בפניהם את תכנית העירייה לרבעים ב'-ג', התכבדו בברכתו של ראש מינהל התפעול וזכו לרגע של הנאה כשמקהלת "פרחי החיים" בניצוחו של יעקב ביטון בצעה כמה מהשירים היותר ידועים בעולם הפיוט והזמר המסורתיים.

ראש מינהל תפעול מר שלמה רוטנברג היה ראשון המברכים והוא שיבח את אנשי המינהלת, את הפעילים ואת כל מי שנותן יד כדי לעשות את הסביבה למקום נאה יותר. הוא עצמו התפעל מכמות המשתתפים ומהרצון שלהם להיות מעורבים בשינויים המתחוללים באזור מגוריהם. אחריו דיבר מהנדס העירייה מר דורון חזן אשר הוכתר כאורח הכבוד של הכנס.

מהנדס העיר הציג תכניות לשנים הקרובות, התייחס לרובעים ב'-ג' בעיקר בהיבטי תמ"א 38 ופינוי בינוי, גידול בכמות התושבים והוספת מוסדות רלוונטיים והיבטים חוקיים הנוגעים בבינוי, שיפוץ, הרחבה, מימוש זכויות ומחלוקות בין דיירים הקשורים בשינויים בנכס המשותף.

טבעי שבמרכז הכנס יבלוט ראש המינהלת עם דוחות הביצוע ותוכניות המינהלת לשנה הקרובה. ראש המינהלת מר יעקב ביטון הציג דוח מפורט על סך הפעולות שנעשו בשנה האחרונה ברבעים ב'-ג'. להלן מקבץ מהדברים עליהם דיווח: שיקום 3 גינות חדשות שכללו מתקנים חדשים, הנחת דשא סינטטי, משחקים, פחי אשפה, ספסלים, והחלפת כל התשתיות בגנים הללו. החלפת כל טמוני הקרקע ברבעים. התקנת תאורה חדשה ברחוב אגדיר ושדרוג תאורה בשבי ציון, שד' עוזיהו ועוד. עזרה בשיקום תשתיות ביוב בעשרות בניינים (הרב קוק, אבן גבירול, שד' הפלמ"ח, חטיבת הנגב…). קרצוף וחידוש כבישים (כל ק. גלויות), החלפת ספסלים חדשים והצבת אשפתונים נוספים ברובעים. הכשרת סיירת פארקים בשני הרבעים, הכשרות נאמני ניקיון בבתי ספר יסודיים ועל יסודיים, עריכת כנסים בנושאי הסברה והדרכה, כנסים לועדי בתים, פעילות בתוך בתי ספר וקשר הדוק עם מתנדבים ופעילים ברובע.

"אנחנו רואים ברכה בעבודתנו ומפרגנים לתושבי הרובע שלוקחים אחריות על סביבתם הקרובה ופועלים יחד איתנו על מנת לשפר את איכות החיים של כולנו" אומר מר ביטון ומבטיח כי בתוכנית 2016, בצד כל העבודות לשיפור בתשתיות, "נמשיך לקדם רעיונות של שיתוף ציבור, מעורבות פעילה ולקיחת אחריות" אמר.

גם לפעילי הרובע היה מה לומר בכנס והם היו מלאי הערכה והוקרה על המשאבים ותשומת הלב שמשקיעה הרשות באזורים הותיקים. את דבר הפעילים הציגה בצורה נפלאה הגב' סימונה בן חמו, פעילה מרובע ב', וברכה על השינויים המתחוללים ברבעים אלה.

הכנס ננעל בחלוקת תעודות הוקרה ל-6 פעילים מתנדבים על תרומתם המשמעותית לקהילה. מר אלי שליו, גב' סימונה בן חמו וגב' סילבי שרפי מרובע ב', ומר שאול אשטמקר, מר איגור גירשפלד וגב' חנה מקסימוב מרובע ג'. כן הוענקה תעודת הצטיינות לשנת 2015 למר שגיא מלול, עובד המינהלת, על פועלו הרב והייחודי לקידום הניקיון ברובע ג'.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*