תחרות זמר ל"שיר השישים"

תחרות זמר ל"שיר השישים"

מופע מוזיקה ייחודי לרגל אירועי השישים לאשדוד יחשוף את יצירתם של מוזיקאים בני נוער וצעירים מהעיר.

באשדוד ממשיכים בהפקת אירועי תרבות ייחודיים לציון חגיגות יום הולדתה ה-60 של העיר: ביוזמת עיריית אשדוד ותחום הילדים והנוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי, יופק מופע מוזיקלי, שיהיה במתכונת של פסטיבל זמר עם דגש ליוצרים ומוזיקאים צעירים, תושבי העיר אשדוד שיקבלו במה ויבצעו בתחרות נושאת פרסים שירים מקוריים שכתבו והלחינו.

מי שמכיר מעט את עולם המוזיקה, יודע שקשה יחסית לאמנים מתחילים לקבל חשיפה ובמה, והדרך אל הפסגה, או אל ה"פלייליסט" של גלגל"צ ארוכה ומפרכת. באשדוד החליטו לעזור, לקדם ולעודד יצירה וקיימו אודישנים, אליהם הגיעו אמני אשדוד הצעירים- יחידים, מלווים בגיטרות ואפילו הרכבים שהתכוננו במיוחד לקראת האודישנים, במטרה לקחת חלק בפרויקט.

ביום שישי האחרון, בשעות הצהריים ופעם נוספת במוצ"ש, התקיימו אודישנים ב"בטא מוזיקה" – הבית המקצועי של המוזיקאים בעיר במטרה לאתר, לשמוע, לצפות ולסנן מבין עשרות אמנים, כותבים, מלחינים ויוצרים אשדודים בגילאי 15-21 את הנבחרים, שיעלו להופיע זה באחר זה במופע "שירת ה-60" של העיר אשדוד.

את חלל האולפן מילאו סלסולים, שירים שנכתבו בא נגלית ומוזיקאים צעירים מכל הז'אנרים: כותבת שירים בהזמנה בת 14, כזה שמנגן גם על גיטרה ועל מפוחית במקביל ושר, רוקיסטים, מוזיקאים "קלאסיים" ועוד… וזה באחר זה, ביצעו והשמיעו שירים שכתבו והלחינו. הבוחנים: יוסי עטר – המנהל האמנותי והמפיק המוזיקלי, המעבד – רונן הרוניאן מ"בטא מוזיקה", נעמי אדר הופמן – המשנה למנכ"ל החברה העירונית ומזל שאלתיאל – ראש תחום ילדים ונוער התייחסו ברצינות ואף שאלו שאלות כדי לעמוד על אופיים וטיבם של המתמודדים.

אחד הנבחנים – אלון אטלי (19.5), חייל בצה"ל הגיע לאודישן בספונטניות, עם שיר מקורי שהקליט בהקלטה ביתית בעבר, אחריו נבחן עדי שריקי (17) ששר את ברכת הכוהנים בביצוע המקורי של משה פרץ בא-קפלה כשיוסי עטר מלווה אותו בנגינת גיטרה. לאחר מכן הגיע הרכב של זמרת בשם יובל אלחלו (16.5), תלמידה במקיף ז' שגם ניגנה של גיטרה אקוסטית, שתי זמרות ליווי, מתופף ונגני גיטרה חשמלית וגיטרה בס ובצעו שיר מקורי באנגלית שכתבה והלחינה יחד עם ידיד שלה ומשם גיבשה את ההרכב במיוחד עבור האודישן, יובל לחמיש (17) שלומד במקיף ו' ניגן על גיטרה ומפוחית, ביצע שיר מקורי שכתב והלחין… בעוד עטר והרוניאן מלאי עונג ומרוצים נוכח איכותו המשובחת של ה"חומר האנושי" והמוזיקלי שהגיע לאלפן ההקלטות. מופע "שיר השירים" צפוי להיערך באפריל במשכן לאמנויות הבמה ונותרו עוד מקומות ספורים למבקשים לנסות את כוחם.

למידע ,פרטים והרשמה לתחרות "שיר השישים", התקשרו:08-8526391.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*