תושב העיר, 53, נעצר כשברשותו עשרות גר׳ של חומר חשוד כסם מסוג קוקאין והרואין

תושב העיר, 53, נעצר כשברשותו עשרות גר׳ של חומר חשוד כסם מסוג קוקאין והרואין

במהלך פעילות שוטרי הסיור הרגלי, שוטרי מקוף, אמש בעיר אשדוד, נעצר תושב העיר, 53, כשברשותו עשרות גרמים של חומר חשוד כסם מסוג קוקאין והרואין. החשוד התנגד למעצרו, ניסה לבלוע את החומר החשוד וברשותו אף נמצא סכום כסף רב וסכין. הוא הועבר לחקירה במשטרה והיום הוארך מעצרו בבית המשפט במספר ימים.

שוטרי יחידות הסיור הרגלי המוצבים ברחובות שסומנו ונבחרו, בהתאמה למחוללי הפשיעה ברחבי הערים, פועלים רבות להשבת ביטחון התושבים במקומות אלו תוך עבודה רגלית המאפשרת הגברת חיכוך עם עבריינים ומתן קשב רב למצוקות התושבים העולות בשטחי הסיור עליו אמונים שוטרי המקוף.

במהלך פעילות שוטרי היחידה אמש בעיר אשדוד, הבחינו השוטרים במהלך פעילותם ברחוב רמב"ם בחשוד המוכר להם מעבודתם. השוטרים ניגשו במהרה אל החשוד שידיו היו מאוגרפות מהחשש כי זה אוחז דבר מה האסור על פי חוק, אך זה בתגובה החל מתנגד ומנסה להביא את ידיו לעבר פיו על מנת לבלוע ככל הנראה את אשר אוחז בהן. השוטרים הצליחו למנוע מהחשוד לעשות כן ואף הצליחו לפתוח את אגרופיו תוך שהבחינו כי זה אוחז בחומר החשוד כסם מסוכן. החשוד נעצר לא לפני שניסה להוציא מכיסו דבר מה נוסף שהתברר הודות לערנותם של השוטרים שמנעו זאת כי מדובר בסכין. לאחר שהושלם מעצרו הועבר החשוד אל תחנת המשטרה שם המשיך החשוד לאיים על מי מהשוטרים שהיו מעורבים במעצרו תוך שטען כי ידאג לפגוע באופן ממשי באחד מהם.
בסיום חקירתו של החשוד אמש הוא נכלא והיום הוא הובא בפני בית המשפט באשקלון שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים עד לתאריך 30.11.17.

צילום: דוברות המשטרה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*