תושב אשדוד, שודד כרטיסי האשראי נעצר.

תושב אשדוד, שודד כרטיסי האשראי נעצר.

בלשי המשטרה התחזו לפני כשבוע לשליחים והביאו פרט להזמנתו גם למעצרו של חשוד תושב אשדוד, 33, שעל פי החשד הונה באמצעות כרטיסי אשראי רשת סופרמרקטים. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול, רביעי, הוא שוחרר בתנאים לאחר מיצוי החקירה ומעצר שותפו למעשים לאחר שזה חזר לארץ.

בפעילות בלשי משטרת ישראל נאלצו לפני כשבוע, יום שלישי שעבר, הבלשים ללבוש את מדי העבודה של חברת שליחים ברשת סופרמרקטים ״שופרסל אונליין״ וזאת בעקבות מקרה הונאה בכרטיסי אשראי, הזמנות בשווי אלפי שקלים שעורך על פי החשד תושב אשדוד באמצעות מספרי אשראי לא שלו.
״מדובר בפעילות משותפת עם נציגי רשת החנויות שנועדה למנוע פגיעה באזרח התמים אשר נפגע כלכלית ממעשיהם של החשודים״, הדגישו במשטרה.

בשעות הצהריים המאוחרות ביצעו בלשי המשטרה משלוח למוצרים שהוזמנו על ידי החשוד באמצעות רשת האינטרנט. הבלשים הגיעו עם המשלוח כשהם מוסווים בבגדי חברת השליחויות ומסרו את ההזמנה לידי החשוד ואז ביצעו את מעצרו. בחיפוש שנערך בדירתו אותרו שני מחשבים בהן תוכנת האשראי וכן טלפון עמו ביצע החשוד את הזמנותיו שככל הידוע בשלב זה ערכן מסתכם באלפי שקלים.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו. בסיום חקירתו נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול הוא שוחרר בתנאים.
עוד ביום האתמול, שב לארץ חשוד נוסף בפרשה, תושב אשקלון כבן 30, ומיד עם כניסתו נעצר והועבר לחקירת המשטרה. היום הוארך מעצרו של זה בארבעה ימים נוספים, עד יום ראשון הקרוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*