תומכות הוראה בגני ילדים נערכו היטב לפתיחת שנה

תומכות הוראה בגני ילדים נערכו היטב לפתיחת שנה

 

 תומכות ההוראה בגני אשדוד עברו השבוע יום ריענון של נהלי העבודה בגנים בנושא בטחון ובטיחות, והדרכות בנושא בריאות ואלרגיה. היה זה השלב האחרון בהיערכות גני הילדים לפתיחת שנת הלימודים. קדמו לכך העבודות בהכנת כל סביבת הגן, המרחב הלימודי והחצר, לקליטת הילדים.

כמידי שנה, צוותי גני הילדים נערכים לקליטת הילדים, ובשבועיים האחרונים לפתיחת שנת הלימודים הם עסוקים בשלל עבודות ופעולות, להכשרת הגנים לקראת בוא הילדים. בתקופה זו וכישורת אחרונה, כל הצוותים עוברים גם מפגשי הכשרה, לימוד וריענון, ובשבוע האחרון התקיים כנס הערכות גם לתומכות ההוראה בגני הילדים.

את הכנס שהתקיים בבית יד לבנים, הובילה מנהלת אגף גני ילדים הגב' אפרת עזריה. הכנס נפתח בסרטון שמתעד את פועלן המרשים של תומכות ההוראה בגנים, יוזמות מרשימות, רעיונות ויצרנות פרי עמלן. בהמשך, יום הכנס שהיה גדוש אירועים כלל ריענון נהלי עבודה בגנים הדרכה בנושא בטחון ובטיחות והדרכה בנושא בריאות ואלרגיה. הכנס נחתם בשירת המונים, בהנחיית הגב' יערית כנה, וביצירת קליפ ייחודי לתומכות ההוראה בעיר.

ראש מנהל החינוך מר אריה מימון, מר יצחק וקנין מנהל אגף משאבי אנוש, הגב' איריס נפתלי יו"ר וועד העובדים ומכובדים נוספים כיבדו את הכנס בנוכחותם.

בדברי ברכתה לבאי הכנס, גב' עזריה ציינה לשבח את ראש העיר ואת מר אריה מימון על תפיסת הגיל הרך כמוסד החשוב והמשמעותי להצלחת מערכת החינוך בעיר, ועל המשאבים הרבים המושקעים בגני הילדים. עזריה: "גן הילדים הוא נשמת האומה, קודש הקודשים של המציאות והמוסד המרכזי של החינוך. אנו אנשי מנהל החינוך פיקוח, מנהלות גנים ותומכות ההוראה, מהווים כוח מניע לתהליך זה, כוח שנוצר משיתופי פעולה המניבים תהליכים חינוכיים ומצמיחים ילדים וילדות בריאים בגופם ובנפשם".

 

תמונות: באדיבות מינהל החינוך

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*