תהיתם למה החיוך שלהם נראה ככה? הלבנת שיניים!

תהיתם למה החיוך שלהם נראה ככה? הלבנת שיניים!

אנו מוקפים באנשים יפהפים עם חיוך מושלם. הטלוויזיה, הסדרות, בעבודה, ברחוב, על שלטי החוצות וגם במסעדות ובמועדונים – כמעט כל מי שחושף חיוך יפה ולא מבויש מציג סט שיניים מושלמות. אנחנו כאן כדי לגלות לכם סוד, הם לא נולדו ככה. כמעט מאה אחוז מהאנשים שמציגים סט שיניים יישר, סימטרי, אסתטי ולבן בחיוך יפהפה, עברו לא רק הלבנת שיניים, אלא גם יישור שיניים, ולעיתים קרובות אפילו השתלות שיניים לצרכים אסתטיים.

אם אתם מקנאים, או פשוט רוצים לעצמכם דבר כה בסיסי וחיוני לחיים הרמוניים עם הסביבה שלכם, דבר כמו חיוך נאה שאתם גאים בו ושמחים לחלוק אותו עם כולם, הלבנת השיניים שלכם היא צעד בסיסי וחיוני. אפילו אם השיניים שלכם לא ישרות בצורה מושלמת, הרי שעם צבע לבן ונקי החיוך שלכם כבר משודרג בצורה יוצאת דופן, ולעיתים זה מספיק לגמרי. אם אין לכם מצב של א-סימטריה חריפה בשיניים, בעיקר כמובן בשיניים החשופות בחיוך שלכם, הרי שלעיתים יספיק להלבין אותן, ולוודא כי הן נקיות ויפות בכדי להקפיץ את הביטחון שלכם לחלק חיוכים לכל הכיוונים.

למה בכלל צריך הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים הוא הליך פשוט יחסית, ואם אתם רוצים חיוך יפה, לעיתים תהליכים אחרים כגון יישור השיניים פשוט ארוכים ומייגעים, ואולי אפילו לא נגישים כלכלית. הלבנה של השיניים הוא תהליך מבורך שיכול לעזור להיפטר מכתמים שונים ושינויי צבע שנוצרים ממגוון סיבות:

  • תה, קפה ויין אדום – ישנם חומרים בשן טאנינים, שנמצאים לצערנו דווקא בשלושת המשקאות הפופולאריים בעולם. התה, הקפה והיין מלווים את התרבות האנושית משחר ההיסטוריה, יחדיו וכל אחד לחוד, ומעבר ליתרונות הרפואיים שהם מציעים, ולתחושות הנעימות שהם מספקים לנו, ולעיתים לתחושות הקשות של התמכרות (בעיקר לאלכוהול כמובן, אך לעיתים גם לקפה), הרי שהם גם נוטים להכתים את השיניים.
  • עישון – טבק הוא עוד אחד מאותם החומרים שאנשים מתענגים עליהם, ואף מתמכרים אליהם, ולמרות שהתגלו יכולות רפואיות אפילו לעישון טבק (כגון הקלה בדלקתיות במקרים של דלקות מעיים), הרי שבסופו של דבר העישון נחשב למחולל ישיר של סרטן הריאות הנפוץ, תוך כדי שהוא מכתים ללא רחם את השיניים הלבנות שלכם.

הלבנה מקצועית או לא?

כמו בכל תחום, גם בעולם טיפולי השיניים ישנם מיתוסים וטיפולים אלטרנטיביים שיכולים לעזור, או להזיק. אחד הטיפולים הפופולאריים והמזיקים ביותר הינו השימוש בסודה לשתייה להלבנת השיניים. הסודה לשתייה יכולה לעיתים לשנות מעט את גוון הכתמים על השיניים, וגם לא בהצלחה מרובה, אך תוך כדי היא פוגמת במבנה האמייל, אותה שכבת מגן טבעית ששומרת על השיניים שלכם מפגיעות קשות הרבה יותר מכמה כתמים לא אסתטיים.

הדרך הנכונה להלבנת שיניים היא כמובן אצל רופא השיניים, בעזרת טכנולוגיות רפואיות מתקדמות שנבדקו במעבדות, ונבנו בצורה שלא תייצר נזק לשן, אלא פשוט יובילו לפתרון הבעיה, סילוק הכתמים, ויצירת מראה נקי, לבן ובריא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*