תביעה נגד בית החולים – שברתי את קרסולי עקב רשלנות

תביעה נגד בית החולים – שברתי את קרסולי עקב רשלנות

תושבת אשדוד הגישה תביעה נגד בית החולים שיבא (תל השומר) לאחר שנתקלה בצינורות ברזל שהיו זרוקים בחניה ושברה את קרסולה. את האישה מייצג עורך הדין איל כהן.

אישה בשנות החמישים לחייה, הגישה לאחרונה תביעה נגד בית החולים "שיבא" (תל השומר) בגין רשלנות. לטענתה, בדרך לרכבה בחניית הנכים, פגעה בצינורות ברזל חשופים שהיו זרוקים במקום וכתוצאה מכך נפלה ושברה את הקרסול.

לפני כשנה וחצי הגיעה האישה לבקר את בעלה שהיה מאושפז בבית החולים, לאחר הביקור בשעות הערב חזרה לרכבה שחנה בחניית הנכים במקום.

על פי כתב התביעה, בסמוך לרכבה היו מונחים צינורות ברזל חשופים בהם היה קשה להבחין עקב החשיכה. לצערה היא אכן לא הבחינה בהם, פגעה בהם והתרסקה ארצה בזעקות כאב. עוברי אורח שהיו במקום, מיהרו להבהיל אותה לחדר המיון הסמוך על מנת לקבל טיפול רפואי. היא התקבלה לאשפוז ולאחר סדרת בדיקות התברר כי שברה את קרסולה. למחרת עברה ניתוח בקרסול ורגלה גובסה, ויום לאחר מכן שוחררה מבית החולים. יצוין כי גם חודשים רבים לאחר המקרה סבלה ועדיין סובלת האישה מכאבים ומצליעה בעקבות התאונה.

לאחר המקרה פנתה האישה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן קריסי המתמחים בדיני נזיקין בבקשה כי יסייע לה. "עקב התאונה נזקקה התובעת לטיפולים רפואיים רבים", טען עורך הדין כהן בכתב התביעה.

"עובר לתאונה יכולה הייתה התובעת לבצע כל פעולה יום-יומית פשוטה, יכולת אשר נפגעה בעקבות התאונה", טען עורך הדין איל כהן. "התובעת תטען כי במעשיה ו/או במחדליה של הנתבעת עולים כדי רשלנות …. בין היתר, כיוון לא דאגה לקיים חניית נכים כשהיא נקייה ממכשולים, ו/או מפגעים בכלל וצינורות ברזל בפרט…נהגה ברשלנות כאשר בחרה לא להסיר או לגדר את הימצאות צינורות הברזל".

לאור מגבלותיה מן התאונה נבדקה התובעת על ידי מומחה בתחום האורתופדיה אשר קבע כי לתובעת יש נכות הנובעת מן התאונה

כעת תובע עורך הדין כהן לפצות את התובעת בגין נזקי הגוף מהם היא סובלת בעקבות המקרה, הוצאות רפואיות , חוות דעת, הוצאות נסיעה, פגיעה בפוטנציאל השתכרותה צער כאב וסבל.

כתב הגנה עדיין לא הוגש.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*