שר הכלכלה עמיר פרץ מברך את סיירת סבא-בא של מהות

שר הכלכלה עמיר פרץ מברך את סיירת סבא-בא של מהות

בימים אלה  של שגרה חדשה , שגרת קורונה, ימים של מציאות לא רגילה אך מחויבת ,מוצאים עצמם גם מתנדבי סיירת 'סבא – בא של מהות הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי –אשדוד ,במצב בו הם נדרשים עדיין לשמור על ריחוק חברתי וזאת לאור העלייה בתחלואת הנגיף הן בארץ והן בעיר.

חשוב לציין כי למעשה כל מתנדבי הסיירת הינם אזרחים וותיקים המתנדבים בסיירת (הסיירת פועלת בעיר זו השנה השישית), אותם מתנדבים יוצאים לפעילות השטח שמטרתה הגברת תחושת הביטחון של האזרחים הוותיקים בעיר בימי חלוקת קצבאות הביטוח הלאומי (קצבאות הזקנה).

לפעילותה של סיירת 'סבא – בא' נחשף בתיווכו של מר יחיאל מלכה מנהל קשרי חוץ וקהילה ברשות , גם שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, אשר התרגש מאוד מן העשייה ומרוח הערבות ההדדית ,שלה אנו מייחלים בימים אלו .השר לא יכול היה שלא לשלוח את ברכתו לאותם מתנדבים מקסימים על תרומתם לחוסן הקהילתי של האזרחים הוותיקים בעיר אשדוד ולהביע את הערכתו הרבה לפועלם לטובת האזרחים הוותיקים  באשדוד.

ברכתו של השר נשלחה לרגל יום האהבה הלוא הוא ,ט"ו באב. ברכה זו מסמלת את האהבה , וההוקרה לאותם מתנדבי הרשות המקסימים, לברכתו של השר  מצטרפים גם רכז הסיירת מר שי נקש המוביל את הסיירת זו השנה השישית יחד עם מנכ"לית 'מהות' הגב' סימונה מורלי.

גם בימים אלו של "הגל השני" ברשות העירונית 'מהות' לא מורידים רגל מהגז ושומרים על קשר ישיר ורציף עם המתנדבים לכל אורך התקופה. רכז הסיירת מר שי נקש, מרכז מידע רלוונטי ומעדכן המתנדבים על בסיס יומי, שולח הודעות יוצר קשר טלפוני ואף שיחות וידיאו אם המתנדבים. הפידבקים חיוביים והחיוך של המתנדבים ניכר בשיחה ,סוף סוף פוגשים עוד אדם…בלי להסתכן.

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי נקש רכז סיירות עירוני  054-3220939

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*