שיתוף פעולה מוצלח בין חברת נמל אשדוד למועצת המובילים

שיתוף פעולה מוצלח בין חברת נמל אשדוד למועצת המובילים

נמל אשדוד ומועצת המובילים משיקים את גרסה 2 של מערכת זימון תורים לנהגי משאיות

שיתוף הפעולה הפורה בין חברת נמל אשדוד ומועצת המובילים נמשך ומניב גרסה חדשה למערכת זימון התורים לנהגי המשאיות.

מערכת זימון התורים הינה יוזמה משותפת של מועצת המובילים ונמל אשדוד ומהווה מהפכה של ממש בתחום הובלת הסחורות מנמל אשדוד.

איפיון המערכת נעשה בשיתוף פעולה בין חברת נמל אשדוד חברות התובלה המובילים ונציגי מועצת המובילים ופיתוח הגרסה הראשונה של המערכת הסתיים לפני כשנה. לאחר סיום הפיתוח החלה חברת נמל אשדוד בהטמעת המערכת בקרב חברות התובלה והצליחה להטמיע את המערכת בקרב 600 חברות התובלה.

המשמעות היא שכל חברות התובלה חוברו למערכת ותיאמו מראש עם הנמל את הגעת המשאיות בסביבת פיילוט, והדבר הוביל לקיצור משמעותי של זמני ההמתנה ולחסכון כספי גדול ללקוחות הנמל.

במקביל להדרכה והטמעת המערכת נאספו הערות ודרישות של חברות התובלה כתוצאה מהניסיון שצברו בשימוש במערכת, ובאחרונה חברת הנמל סיימה לאפיין את הגרסה השנייה של המערכת אשר כוללת שדרוגים ותוספות רבות לייעול העבודה בקרב חברות התובלה.

הגרסה השנייה הינה מערכת מודרנית שתספק און-ליין נתונים על מצב הערוגות ועומסים הצפויים לחברות התובלה. כמו כן המערכת החדשה תספק אינפורמציה לגבי משימות שמוטלות על חברת התובלה ותאפשר בקרה מדויקת על שעות הכניסה ויציאה של הנהגים לנמל והמתנות הנהגים בשטחים השונים. הגרסה השנייה תשמור את ההיסטוריה של העבודות שבוצעו על ידי אותה החברה, תציג את העומסים הקיימים והצופיים בכל שעה ותאפשר לחברת התובלה לתכנן את עבודתה בנמל בצורה מיטבית, ותעביר דיווח על תקלות המנוף או סגירת השטחים בנמל לחברות התובלה על מנת לאפשר להן לתכנן את עבודתן.

המערכת החדשה תאפשר לשדר לנמל מסרים אלקטרוניים להשלמת פרטי המוביל עם גישה ישירה למערכת הנמלית. מדובר במערכת הכוללת שיפורים ותועלות לטובת חברות התובלה. בימים אלה הנהלת הנמל ומועצת המובילים חידשו את הדרכה והטמעת המערכת בקרב חברות התובלה ומקווים שהמערכת תגיע לשלב התפעולי בסוף שנת 2015.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*