שוק פורים הגדול

שוק פורים הגדול

היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ממשיכות ליצור אירועים מיוחדים בשכונות והפעם ברובע ב'. ביום ראשון (5/3) גן הלוחמים יהפוך לגן קסום ומחופש במיוחד. מיצגי רחוב, אומנים, פינות ישיבה, מוסיקה ואווירת פורים חגיגית ילוו את האירוע שקרם עור וגידים ביחד עם קהילת רובע ב' והסוחרים במרכז המסחרי. מובטחת חוויה מהנה.

האירוע הקהילתי שמבצעת היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי של עיריית אשדוד, קורם עור וגידים ובכל פעם אזור ותיק אחר בעיר זוכה לפוקוס מיוחד. הפעם, ביוזמה משותפת של תושבים מעורבים מהרובע, כפר הסטודנטים וסוחרי שוק ב' בליווי היחידה, הוחלט על שוק פורים מיוחד – שוק מואר וססגוני שממשיך את המסורת של שוק לילה שזכה להצלחה מסחררת.

ואכן, גם ליוזמה הזו חברו כמה כוחות קהילתיים משמעותיים שרוצים להעניק  ולמשוך קהלים מכל העיר כדי להראות את הקסם שנמצא ברובע ב'. את היוזמה מובילה כאמור היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ושותפים לה אנשי מנהלת רובע ב', מרחב יצירה, ומתנ"ס תקוותנו.

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי: ״אני מודה ליחידה לשכונות ותיקות והון חברתי על עשייה חברתית-קהילתית למען התושבים, ובשיתוף פעולה איתם, לאורך כל ימות השנה. כחלק מהעשייה הרבה, יתקיים השנה שוק פורים מיוחד ומושקע, בשיתוף פעולה עם תושבי הרובע, סוחרי שוק ב׳, מרחב יצירה, ומתנ״ס תקוותנו, עבור תושבי הרובע ותושבי העיר״.

"לרובע ב' יש את הקסם שלו. האנשים, התרבות, הילדות והנוסטלגיה שכולם גדלו עלייה" אומרים ביחידה לשכונות ותיקות, ומבטיחים כי שוק פורים שיתקיים ביום ראשון יהיה אירוע קסום שמחבר בין קהילות ומביא משהו אחר וחדשני לרובע ב'. "יהיו בו מיצגי רחוב, מוזיקה טובה, הולכי קביים, להטוטנים, פינות יצירה, אוכל מעולה, פינות ישיבה ועוד אטרקציות לכל המשפחה"

מאיר אברז'ל, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות, אומר כי "שוק פורים הוא אירוע עם דגש קהילתי. היוזמה עלתה מהשטח, ע"י התושבים וסוחרים מרובע ומכלל העיר, מתוך הצורך להכיר את רובע ב' ואת השינוי המתחולל ברובע". אברז'ל משבח את אנשי היחידה על הפעילות המבורכת ומודה לכל מי שנוטל חלק בפעילות למען הקהילה – מהיחידה לשכונות וותיקות והון חברתי ועד ליתר השותפים: מינהלת רובעים ב', מרחב יצירה אשדוד, וצוות מתנ"ס תקוותנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*