שוק-לילה בקהילה

שוק-לילה בקהילה

היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ממשיכות ליצור אירועים מיוחדים בשכונות והפעם במרכז המסחרי רובע ו'. ביום חמישי הקרוב (10/11) השוק ברובע ו' ילבש חג וימשיך את פעילותו לתוך הלילה. מיצגי רחוב, אומנים, סיורי גרפיטי, פינות ישיבה, מוסיקה ואווירת לילה חמימה ילוו את הפעילות. מובטחת חוויה מהנה.

הפעילות הקהילתית שמבצעת היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי של עיריית אשדוד, קורמת עור וגידים ובכל פעם אזור ותיק אחר בעיר זוכה לפוקוס מיוחד. הפעם, ביוזמה משותפת של ועד הסוחרים ואנשי היחידה, הוחלט על אירוע לילה מיוחד – שוק מואר וססגוני שיימשך לתוך הלילה. "את ההשראה אנחנו לוקחים משוק מחנה יהודה בירושלים, ומקווים שגם אצלנו אפשר יהיה למשוך קהל גדול שירכז את הרכישות שלו לשבת בשוק שלנו ובתוך כך יהנו מפעילות כייפית באווירה חמימה" אומרים אנשי השוק ומודים לכל השותפים למיזם.

ואכן, גם ליוזמה הזו חברו כמה כוחות קהילתיים שמעוניינים להעניק חיים לשוק ברובע ו' ולמשוך קהלים מכל העיר. את היוזמה מובילה כאמור היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ושותפים לה אנשי מינהלת רובע ו'-ח', מרחב יצירה של החברה העירונית למתנ"סים והחברה העירונית לתיירות אשדוד.

"לרובע ו' יש את הקסם שלו. האנשים, המאכלים, הריחות והקולות שתמיד מזכירים בית" אומרים ביחידה לשכונות ותיקות ומבטיחים כי שוק הלילה שיתקיים ביום חמישי הקרוב יהיה מעניין ומהנה. "יהיו בו מיצגי רחוב, מוזיקה טובה, אומנים מיוחדים, אוכל מעולה, פינות ישיבה ועוד אטרקציות לכל המשפחה" הם אומרים ומזמינים את התושבים להירשם לסיורים שיערכו אנשי החברה העירונית לתיירות. מדובר בסיורי גרפיטי שיצאו בכל שעה עגולה (19:00, 20:00, 21:00) ממאפיית דהרי בשוק ו', ופתוחים לכולם ללא עלות. כל שצריך לעשות הוא להירשם לסיור המתאים באמצעות הלינקים הבאים:

"'שוק לילה' ברובע ו' נולד מתוך חיבור של קהילת מנהיגות התושבים ברובע ושיחות עם ועד בעלי העסקים, כאשר נושא חיזוק השוק והמרכז ברובע ו' עלה בכל שיחה שוב ושוב" אומר מאיר אברג'יל, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות, ומציין כי "'שוק הלילה' הוא רק אחד מתוך רצף אירועים במהלך השנה שנועדו לחזק את המרכז המסחרי ברובע ו' ולחבר אותו לתושבי הרובע והעיר בכלל". אברג'יל אומר כי המיזם עולה בקנה אחד עם החזון שאנחנו מובלים בעיר, לחיזוק המרכזיים המסחריים והקהילות בשכונות הוותיקות. "אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה ליחידה לשכונות ותיקות והון חברתי, מרחב יצירה ומנהלת רובע ו' ומזמין את כל תושבי העיר להגיע ולהנות עם כל המשפחה" אמר לסיום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*