שגרת הטיפוח היומית לשערך

שגרת הטיפוח היומית לשערך

יש לציין כי שיער, נקי, בריא ומסודר הינו תנאי הכרחי עבור מראה מטופח ואסתטי, אך תנאי מזג האוויר במדינת ישראל בשילוב חפיפה במוצרים לא רלוונטיים, שימוש במייבשי שיער או מחליקים וכן הכימיקלים בצבעים הינם מובילים בסיטואציות רבות למראה שיער חסר ברק, בעל קצוות מפוצלים, יבש ואף היחלשותו המוביל לנשירה. יחד עם זאת ניתן למנוע זאת באמצעות שגרת טיפוח שיער וכן לשמור עליו רענן לאורך זמן רב. במאמר הבא נציג מספר פרמטרים עבור טיפוח השיער.

שמפו

מאוד חשוב לשים דגש על חפיפה באמצעות שמפו ללא מלחים ומרכך ללא מלחים, אשר מותאמים לסוג השיער שלך. יש לציין כי המילה האחרונה בתחום מוצרי השיער הינה תוספת קרטין. למעשה, הקרטין הינו חלבון אשר נמצא בשיער באופן טבעי ומקרה של מחסור בו מהווה מראה של שיער פגום. יחד עם זאת, מוצרים אשר מכילים קרטין, מסייעים לשיער בהחזרת הברק, הלחות, הגמישות והחיוניות שהוא צריך. שמפו המכיל קרטין מומלץ באופן מיוחד עבור שיער שעבר החלקה, אך הינו יעשה עבודה טובה עבור כל שיער אשר זקוק לשיקום.

קרם לחות או מסכה

בדומה לטיפוח עור הפנים, מומלץ מאוד לחזק את שגרת הטיפוח היומית שלכן באמצעותה של מסכה לשיער או קרם לחות לפחות פעם עד פעמיים בשבוע. יש לציין כי מסכות אלה מכילות מינון גבוה של שמנים וויטמינים מזינים שכן ניתן לשים אותם על השיער במשך כ – 15 דקות לפני חפיפה. יש להוסיף כי ניתן למצוא קרטין גם בקרם לחות ובמסכות לשיער.

גזירת הקצוות

השלב ההכרחי והחשוב עבור שיקום ושמירה על השיער לאורך זמן, הינו גזירת קצוות כל תקופת זמן של 6 עד 8 שבועות. מלבד העובדה שקצוות מפוצלים בשיער הינן משפיעות על מראה השיער, וכן הינן עלולות גם לגרום נזק עבור מבנה השערה, ואף מפריעות לקליטתם של חומרים מזינים ומאטות את קצב הצמיחה.

פעולת חפיפה

יש לציין כי נשים רבות חופפות את השיער שלהן בכל יום, במיוחד בעונת הקיץ שהקרקפת הינה מזיעה. ללא ספק יותר מהנה ונעים להסתובב עם שיער ריחני וחפוף, אך יש לדעת שפעולת חפיפה על בסיס יום יומי הינה פוגעת באיזון השמנים הטבעיים אשר מופרשים מהקרקפת ואף מגנים על השיער. יחד עם זאת, המלצתם של מרבית המומחים בתחום, הינה לחפוף בין פעמיים עד לשלוש בשבוע.

 

שורה תחתונה, אין ספק שמראה שיער בריא ורענן הינו נושא חשוב עבור מרבית מהנשים בעולם. לכן, אם הנכן זקוקות לשגרת טיפוח יומית לשיער שלכן, חשוב מאוד לבצע זאת על ידי נקיטה בצעדים חכמים ונבונים על מנת להניב עבורכן תוצאות של מראה שיער מרשים בעל ברק לאורך זמן רב.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*