שבחים והוקרה למחלקה לתרבות הדיור

שבחים והוקרה למחלקה לתרבות הדיור

המחלקה לתרבות הדיור באשדוד, בניהולה של אסנת בן לולו, זכתה באות הוקרה של האגודה לתרבות הדיור, על היותה סניף מצטיין שמצליח להגשים את מטרות האגודה מול התושבים. סניף אשדוד הפך בשנה החולפת להיות מהמובילים מסניפי המחוז בתחום החברתי-קהילתי ובתחום הפיזי, בזכות שיתוף פעולה פורה בין העירייה לאגודה. ראובן צדוק, מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור בישראל: שמח להעניק את פרס הסניף המצטיין לסניף אשדוד. שאפו

במסגרת האסיפה השנתית של האגודה לתרבות הדיור לשנת 2021, אשר התקיימה בכפר המכבייה ברמת גן, השתתפו מר ראובן צדוק מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, מנהלי ומנהלות הסניפים ועובדי האגודה. על סדר היום באסיפה עלו לא מעט נושאים ובהם: סיכום פעילות האגודה לשנת 2019, הרצאות בנושאים שונים, הצגת תכנית העבודה לשנת 2022 והכרזה על סניפים מצטיינים וסניפים שזכו באות הוקרה על פעילותם הייחודית.

סניף אשדוד, בניהולה של אסנת בן לולו, הפך בשנה החולפת להיות מהמובילים מסניפי המחוז, בביצוע פעילויות התורמות להגשמת מטרות האגודה למען לקוחותיה, בתחום החברתי-קהילתי ובתחום הפיזי. מאז שבן לולו עומדת בראש המחלקה, היא וצוותה הביאו את הסניף להרבה מאוד הישגים וזו הפעם החמישית שהמחלקה מתכבדת בפרס הנכבד. על הסניף המליץ יחזקאל יגנה ממונה מחוז דרום באגודה לתרבות הדיור.

לדברי מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור, מר ראובן צדוק: "מקצועיותה ומאמציה של מנהלת הסניף באשדוד תורמים רבות למטרת האגודה לתרבות הדיור ליצור איכות חיים טובה יותר לדיירים המתגוררים בבתים המשותפים. אני רוצה להודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על שיתוף הפעולה הפורה עם האגודה לתרבות הדיור".

בעיריית אשדוד מברכים את המחלקה על ההישג המכובד ומשבחים את העבודה שנעשית מול ועדי הבתים בעיר. "הצלחה של כל מערכת תלויה בניהול וארגון המערכת. בבניינים משותפים, שבהם יש מקבץ אקראי של אנשים, יש חשיבות בבחירת ועד בית ובכלים שיעמדו לרשותו בניהול אחזקת הבית, ואת זה עושים במחלקה לתרבות הדיור בעזרת ייעוץ והכוונה ובליווי מקצועי" הם אומרים.

אסנת בן לולו, מנהלת המחלקה: "בראש ובראשונה תודה לצוות שלי שנמצאות כאן תמיד עבור ויעדי הבתים. אני מודה בשמם ובשמי על האמון שהתושבים נותנים במחלקה שלנו ואני שמחה שאנו יכולים לסייע ולראות יותר ויותר בתים מטופחים בעיר. אנחנו כאן בשבילם ונמשיך לסייע ככל שנוכל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*