רעיונות למתנות קטנות (שהן גם מחוות רומנטיות)

רעיונות למתנות קטנות (שהן גם מחוות רומנטיות)

אם תחשבו על זה לעומק.. תגלו שאתם לא באמת חייבים סיבה לתת מתנה לבן או בת הזוג.
לפעמים מתנות קטנות יכולות להוות כמחווה רומנטית של תשומת לב – ובכוחן לתרום תרומה גדולה לזוגיות ולשמירת האש והתשוקה.
אז אם אתם מחבבים את הקונספט ומעוניינים להתחיל לאמץ שגרת מתנות קטנות, להלן מספר רעיונות שתוכלו ליישם בדרך למטרה:

שוקולד איכותי

האמת אתם לא באמת חייבים לטרוח, לתכנן ולהשקיע בכדי להפתיע במתנה – כל מה שצריך זה מחשבה – ולפעמים המחשבה לבדה עושה את ה"עבודה".
לכן, אם אתם הולכים לסופר לעשות קניות או עוברים ליד פיצוציה, פשוט תוכלו לקנות שוקולד איכותי או דבר מתיקה אחר שאתם יודעים שבן או בת הזוג אוהבים ומעריכים.
המתנה עצמה היא נחמדה אבל מה שיותר נחמד זה המחשבה שעומדת מאחוריה – בן או בת הזוג יעריכו את זה שחשבתם עליהם ושרציתים לעשות להם טוב.

נרות ריחניים לאווירה

אם תרכשו נרות ריחניים כמטרה, תוכלו לתפוס 2 ציפורים במכה – המטרה הראשונה היא העובדה שאתם מפנקים את בן או בת הזוג במתנה שיש מאחוריה מחשבה ואף מחווה.
המטרה השנייה נוגעת לשימוש ולמטרה של הנרות – תוכלו להשתמש בהם בכדי לייצר אווירה רומנטית – וכידוע, ערב רומנטי בבית, יכול לתרום תרומה גדולה לזוגיות שלכם – וברוב המקרים, הוא גם לא חייבים להשקיע יותר מדי זמן ומאמץ בכדי להוציא אל הפועל ערב שכזה.

זוגות ומשחקים לזוגות אוהבים

אם בא לכם להשקיע קצת יותר, תשמחו לגלות מגוון רחב של משחקי משימות מיוחדים ומקוריים לזוגות אוהבים.
גם במקרה הזה תוכלו להשיג 2 מטרות, גם לפנק במתנה שיש מאחוריה מחשבה וגם ליהנות מערב רומנטי ייחודי – או מסדרה של ערבים רומנטיים שכאלו.
כמובן שכדאי לבחור את המשחקים בתבונה ולוודא שמדובר בפעילות שגם אתם וגם בן או בת הזוג מתחברים אליה – חשוב להימנע ממצבים של אי נעימות או מבוכה מצד אחד הצדדים מה שיגרום לכך שהמתנה תשיג את התוצאה ההפוכה..

משלוח פרחים

טוב.. זה אומנם נכון שמשלוח פרחים זאת מחווה מעט קיטשית.. אבל עדיין יש לה ערך גבוה והיא יכולה להסב הרבה שמחה והכרת תודה אצל בן או בת הזוג שיקבלו אותה.
אם אתם רוצים להוסיף למחווה ערך מוסף, תוכלו לשלוח את זר הפרחים סתם בלי סיבה, למקום העבודה וכמובן, לדאוג לצרף ברכה רומנטית ומרגשת לפרחים – בצורה כזאת, תספקו לבן או בת הזוג גם את האפשרות להשוויץ בכם..

פתקים על המקרר

תשמעו אפשר לעשות מחוות רומנטיות גם בלי להוציא כסף. כל מה שאתם צריכים זה מקוריות ויצירתיות. באפשרותכם לדוגמא, להשאיר לבן או בת הזוג פתקים על המקרר ובכל פעם לכתוב משפטים מקוריים, רומנטיים ויצירתיים אשר בכוחם ליצר תחושה טובה, לחבר ולקרב..

מתנות לא צפויות

זה אומנם נכון שמברגה חשמלית לא נשמעת כמתנה הכי רומנטית להעניק לבן הזוג.. יחד עם זאת, אם את יודעת שזה כל מה שהוא מדבר עליו בתקופה האחרונה הוא בטוח יעריך מאוד את המתנה.
עכשיו, אחרי שהיית פרקטית, בפעם הבאה שתעניקי לו מתנה את יכולה להשקיע מחשבה קצת יותר יצירתית – לדוגמא, לקחת אותו למשחק כדורגל של הקבוצה האהובה עליו (למרות שאת שונאת כדורגל) או לרשום אתכם לסדנת בישול בטבע (למרות ששניכם לא חובבי בישול).
ככלל, גם אם אין עקביות או קונספט אחיד של מתנות, כל עוד יש מחשבה וכוונה, אז אין ספק שהמטרה תושג ותהווה תוספת חיובית לזוגיות שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*