רעיונות לאירועים במקומות לא שגרתיים

רעיונות לאירועים במקומות לא שגרתיים

יש המון אנשים שחולמים על אירועים יותר מיוחדים, יותר מקוריים, מעניינים יותר, בעיקר כאלו שאתם לא יכולים לפגוש בכל מקום. בסופו של יום, כולם עושים את האירועים שלהם בצורה רגילה, באולם או בגן אירועים, ואפילו מסתפקים באיזו אטרקציה נחמדה ומדליקה או אפילו בלהקה שמטרתה להוסיף קצת חיים לאותו אירוע. לא שהדבר רע, הוא פשוט מאוד רגיל. אם אתם רוצים אירוע מקורי ומגניב שכולם יזכרו, אתם צריכים לעבוד קצת. המדריך הבא יעסוק ברעיונות לאירועים במקומות לא שגרתיים. יש למה לחכות.

למה כדאי לערוך חתונה ביקב?

אם אתם רוצים אירוע אינטימי, מצומצם וגם מאוד מקורי, לכו על חתונה ביקב. זה הפתרון הכי טוב למה שאתם רוצים. יש הרבה זוגות אשר מנסים למצוא את המיקום הכי טוב שיש לאירוע מצומצם. האווירה של החתונה ביקב היא השילוב המושלם של מקום כפרי אך אלגנטי ובדרך כלל, הנופים ביקב יהיו הרבה יותר מכל אולם אירועים שתמצאו.

באיזו דרך לא רגילה אפשר לערוך אירועים?

יש לכם לא מעט דרכים בהן אפשר לחגוג את האירועים שלכם. בין אם זו חתונה, בר/בת מצווה יום הולדת ואפילו מסיבת רווקים או רווקות. אלו רק חלק מהן-

  1. אירוע על יאכטה- מה יותר כיף מלשכור יאכטה למשפחה וחברים, לשכור קייטרינג, די ג'יי שיעשה לכם הרבה שמח וירים את האירוע וכל זה על המים? כך אתם יכולים להפליג, לחגוג ולהנות ממסיבה עד אור הבוקר. מחזיקים ביד אחת כוס משקה טובה, הרוח מעיפה לכם את השיער והדי ג'יי מרים את כולם גבוה לאוויר, נשמע תענוג, לא?
  2. אירוע במצדה- אירוע שנערך בנוף ההרים, מתחת לשמיים עם מיליון כוכבים. אסור לשכוח שאירוע במצדה הוא לאו דווקא אירוע פשוט. אירוע שנערך בטבע ובסדר גודל שכזה הוא בהכרח אירוע יותר מורכב והוא דורש ליצור הכל מאפס, שולחנות, כיסאות, הגברה איכותית, עמודי תאורה, שירותים, אישורים ועוד המון דברים אחרים. אך עם זאת, יהיה לכם מאוד קשה להתווכח עם היופי של הטבע.

האם תאהבו את הדרכים היצירתיות הבאות לחגוג את האירוע שלכם?

עוד כמה רעיונות לא שגרתיים לחגוג את האירועים שלכם הם-

  • אירוע בפארק שעשועים- אירוע בפארק שעשועים הוא לקחת את האירוע למקום שהוא יותר נגיש ויותר מחזיר לילדות. כמו כן, הוא גם אירוע שייצא יותר זול ואפשר לערוך אותו בשעות הצהריים.
  • גני אירועים בטבע- יש כל מיני גני אירועים אשר ממוקמים בטבע ולפעמים אפילו באמצע היער. בערב אתם יכולים לערוך את האירוע שלכם בצורה רגילה עם אוכל, רחבת ריקודים וכמובן גם אלכוהול, ולאחר האירוע אתם יכולים להזמין את כל מי שרוצה לישון בתוך מאהל שתקימו במקום. כך תוכלו לקום יום אחר כך לארוחת בוקר בטבע וליהנות מכל רגע.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*