רכבי עבודה של ימאהה

רכבי עבודה של ימאהה

רכבי עבודה

מי שזקוק לרכב בחיי היום יום בוחן כמה וכמה אופציות כדי להתאים את הרכב לכל צורך. אחת האפשרויות הפרקטיות היא רכישה של רכב תפעולי שיש אפשרות לנהוג בו בכל מקום. מדובר ברכב קטן שהוא גם זול יחסית והוא קיים הן בוורסיה המבוססת על צריכת בנזין והן בוורסיה המבוססת על חשמל. רכישה של רכב תפעולי היא זולה באופן משמעותי מהרכבים הנורמטיביים ולכן רכישה כזו תחסוך סכומי כסף ניכרים לכל לקוח. חשוב להתייעץ עם נציגי המכירות שהם בעלי ידע רב בתחום זה כדי לקבל מידע על כל אחד מהדגמים של רכבי עבודה, היכולות שלהם, יכולות ההנעה, כמות המושבים וגם צורת האנרגיה וכך לקבל החלטה מושכלת.

קיימים כמה יצרנים שמייצרים רכבים תפעוליים שהם רכבי עבודה והם מיובאים ארצה. אחד היצרנים הבולטים הוא המפעל היפני ימאהה וזאת לאור האיכות יוצאת הדופן של הדגמים שלהם. היפנים ידועים בדיוק הרב שלהם ובחשיבה על כל המעטפת ולכן הנהגים נהנים מנהיגה ברכב ימאהה תפעולי אשר מיוצר בסטנדרטים מאד גבוהים ויש בהם חשיבה על כל פרט ופרט כמו נוחות הישיבה, כמות המושבים, צריכת דלק או חשמל, בטיחות ברמה גבוהה ועוד. זו הסיבה שלקוחות רבים אשר בוחנים כמה וכמה סוגים של רכבים תפעוליים, מעדיפים בסופו של דבר לקנות רכב של חברה שיש לה מוניטין רב שנים רזומה עשיר בנושא ייצור של רכבים תפעוליים שהם בטיב מעולה.

אופציות של רכבי עבודה

לקוחות אשר זקוקים לשני מקומות ישיבה בלבד יכולים לבחור בין כמה דגמים מובילים של רכבי עבודה של ימאהה:

  • דגם umx שיש בו גם ארגז נוח מאד להנחת פריטים, קרטונים ועוד.
  • דגם big foot שהוא הרבה יותר גדול ולכן הוא בעל עוצמה גדולה יותר.
  • דגם drive 2 super hauler אשר גם בו יש ארגז גדול ולכן הוא אידאלי.
  • דגם drive 2 ptv שהוא נמוך יחסית ויש מעליו גגון לנוחות מקסימלית של הנוסעים.

אם הצורך הוא לארבעה או לשישה מקומות ישיבה, אפשר לבחור באחד משני הדגמים של limo se אשר מכיל באופציה הראשונה ארבעה מקומות ישיבה ובאופציה השנייה שישה מקומות ישיבה.

שימוש ברכב תפעולי

רכב תפעולי הוא אחד הפתרונות האידאלים עבור נהגים רבים שאינם מעוניינים לרכוש רכב נורמטיבי קטן או משפחתי. הם מעדיפים שיהיה להם רכב תפעולי שישרת אותם הן עבור הדברים הקטנים שהם זקוקים כמו סידורים ביישוב או בעיר, לחלופין רכב זה הוא מעולה לשימוש בענייני עבודה. החקלאים מגיעים עם רכבי עבודה לשטח, מעמיסים עליו ציוד וגם תוצרת חקלאית המיועדת לבית האריזה או למשלוחים.

תוספות לרכבים

מעבר לאביזרים הבסיסיים שקיימים בכל רכבי עבודה, יש אפשרות להתקין בתשלום אביזרים נוספים כמו לדוגמה גגון, ארגז גדול, ארגז קטן ומוצרים אחרים שיקלו על הנהגים ביום יום.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*