רוני סאיג יישא בהוצאות המשפט נגד בר קסרי

רוני סאיג יישא בהוצאות המשפט נגד בר קסרי

יו״ר ועדת הבחירות האזורית בבאר שבע הטיל הוצאות בסך 9,000 שקלים על רוני סאיג שעתר נגד המועמד ברק סרי על שימוש בסלוגן: ״אשדוד רוצה שינוי״

יו״ר ועדת הבחירות האזורית באר שבע, השופט גד גדעון, הטיל היום (יום ג׳) הוצאות משפט בסך 9,000 שקלים על רוני סאיג מאשדוד שעתר נגד ברק סרי על השימוש בסלוגן ״אשדוד רוצה שינוי״.

סאיג עתר לוועדת הבחירות, בטענה שהשם ״אשדוד רוצה שינוי״ שייך לו. השופט גד גדעון פסק שהעתירה חסרת הצדקה ועצם הגשתה פוגעת בזכויות יסוד. עוד קבע השופט גדעון כי העותר כלל לא עומד ברף הגשת עתירה משום שהוא כלל לא עומד בראש סיעה או מפלגה בשם זה ואין הוא ראשי לטעון בשלב זה טענות אלה. השופט גדעון ציין בדיון כי השם ״אשדוד רוצה שינוי״ הוא שם גנרי ואין לסאיג שום בעלות עליו.

השופט קבע כי אין בשימוש הסלוגן ״אשדוד רוצה שינוי״ שום הטעיה והוסיף כי ציון השם ברק סרי מוכיח שאין שום רצון להטעות.
השופט דחה מכל וכל את העתירה וקבע כי סאיג לא קנה שום זכות בשם ״אשדוד רוצה שינוי״ וכאמור הטיל עליו הוצאות משפט בסך 9,000 שקלים. את ברק סרי ייצג בדיון עו״ד גיא בוסי.

השופט הורה לסאיג לשלם את הוצאות המשפט תוך 30 ימים, אחרת הסכום יישא הפרשי ריבית והצמדה.

 

 

סאיג בתגובה:

במסגרת הדיון הוצגו לשופט מסמכים המעדים כי בניגוד לנאמר בכתב התגובה של המשיב, כי זהו שם התנועה בראשותו הוא עושה בכך שימוש רק כסלוגן בחירות, וכיום ה 27-06-23, יכריז על שם תנועתו.

יור ועדת הבחירות האזורית קבע שאני צריך לשלם 9,000 שח לברק סרי, עבור הוצאות משפט.

אני מכבד את פסיקת יור ועדת הבחירות האזורית ואוסיף לפעול למען העיר והתושבים בכל הזדמנות ופלטפורמה אפשרית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*