רגע לפני שצובעים…

רגע לפני שצובעים…

בשבוע הבא מגיע אלינו חג החרות, הבתים כבר כמעט נקיים אצל רובנו וזה בדיוק הזמן לצבוע את הקירות. אגב לא חייבים לחכות שהקירות יתקלפו על מנת להוסיף רעננות וחיוניות לקריות הבית. להבדיל משנים קודמות יצרה השנה חברת טמבור חידושים אשר מותאמים לרוח התקופה והינם באים לידי ביטוי ביצירת שינוי גדול בהשקעה כספית קטנה.

ראשית כמה טיפים חשובים מראש מחלקת הצבע מר כפיר אמסלם מחברת "עידן שיווק 88"

1. גם קיר אחד עושה את העבודה! בחרו קיר אחד בחלל, ושנו את הגוון שלו – צבעו בגוון חזק, באפקט או בטקסטורה, ותראו איך הוא משנה את המראה של החדר, ומשנה את מצב הרוח!

2. לפני רכישת הצבע חשוב מאוד לבדוק ולמדוד את גודל השטח הרצוי לצביעה ולבקש מיועץ הצבע בחנות בה אתם מבצעים את הקניה שיתאים עבורכם את הכמות הנדרשת בהתאם לשטח וזאת על מנת לחסוך בהוצאה מיותרת בעת הרכישה.

3. יש לקחת בחשבון שהצבע על הקיר בבית, לא ייראה בדיוק כמו במניפה או בקטלוג ומומלץ לנסות קטע קטן של הצבע ולבחון אותו בחדר/שטח העתיד להיצבע לפני יישום הצבע כולו בפועל.

4. שימו דגש על עבודה נכונה מול הוראות היצרן אשר מצויות על גבי האריזות של המוצרים השונים , כמו כן ניתן תמיד ליצור קשר עם מחלקת הייעוץ של טמבור בטלפון מספר 1-800-321-321 או בפורום באינטרנט באתר של טמבור www.tambour.co.il

ישנם חידושים רבים שאנו קצרים מלפרט עליהם כאן אבל אני וצוות עידן שיווק 88 נשמח להציג אותם בפניכם וכל זאת בחנות הממוקמת באזור התעשייה הצפוני באשקלון, טלפון 08-6797000.

מאת: עידן כהן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*