קמפוס אנקורי אשדוד מרימים עוגן

קמפוס אנקורי אשדוד מרימים עוגן

תלמידי מגמת מנהל עסקים בקמפוס אנקורי אשדוד ביקרו בנמל אשדוד כדי לראות במו עיניהם את מה שלמדו בכיתת הלימוד

תלמידי מגמת מנהל עסקים בקמפוס אנקורי אשדוד נלקחו לראות במו עיניהם בנמל אשדוד את מה שלמדו בין כתלי הכיתה וביקרו בנמל אשדוד, השער הכלכלי המוביל של מדינת ישראל והנמל הגדול והמתקדם בארץ ועל כן הוא בית ספר מצוין לאנשי העסקים הצעירים.

את הסיור התחילו התלמידים במרכז המבקרים של נמל אשדוד בו קיבלו הסבר מקיף על מבנה הנמל, היחדות הפועלות בו, אופן תפעולו ועל אופי והקיפי הסחורות אשר עוברות בנמל. לאחר מכן, סיירו התלמידים ברחבי הנמל עצמו והתרשמו מתהליך התפעול החל מקבלת האניות ועד לפריקתן.

בהמשך היום התלמידים נפגשו לשיחה עם אייל קורן, מנהל קשרי הלקוחות של נמל אשדוד, אשר תיאר בפניהם את מבנה המחלקה אותה הוא מנהל, משמעות תאום פעילות המחלקות השונות וגורמי חוץ. התלמידים זכו לשמוע על הנושא שתופס כותרות לאחרונה ממקור ראשון – התחדשות הנמל בתחום הניהול והכנסת גורמי תחרות בין הנמלים השונים לשיפור תפוקת הנמל. כמו כן, נפגשו התלמידים עם רובי פלח, מנהל מחלקת טו"ס, שסיפר על המורכבות שבתפעול ושינוע המכולות בנמל, וכן התיאום עם היחידות האחרות בנמל ועם נמלי חיפה ואילת.

אריה ברוכא, רכז מגמת מנהל עסקים בקמפוס אנקורי אשדוד: "במהלך הסיור התלמידים נחשפו לארגון מנהל ציבורי-עסקי מהגדולים במשק עם השפעות גדולות על ישראל כולה. המפגש עם המנהלים הבכירים הציף נושאים רבים מספרי הלימוד מה שהגביר את הסקרנות מקרב התלמידים." מירב וייס, מנהלת קמפוס אנקורי אשדוד, הוסיפה כי: "בעזרת פעילויות כאלו, המשלבות בין הידע אותו התלמידים רוכשים בכתה ובין למידה שלא דרך ספרי הלימוד, התלמידים זוכים לראות מימד נוסף של החומד הלימודי. הסיור נערך במסגרת 'למידה סובבת מקום' בו התלמידים יוצאים מכותלי הקמפוס וחווים למידה משמעותית בשילוב התנסויות וחוויה."

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*