קידום אתרים לוקאלי – איך זה עובד?

קידום אתרים לוקאלי – איך זה עובד?

תארו לכם את התסריט הבא: הקמתם עד לא מזמן מרפאת שיניים בחיפה לרווחתם של התושבים. יש לכם גם אתר אינטרנט איכותי שמזמין כל מטופל לבוא ולקבל טיפול. העניין הוא שאתם מקבלים פניות בהולות גם מתושבים הגרים במרכז ובדרום הארץ, או לחלופין – אתם מפסידים פניות למתחרים שלכם מכיוון שבחיפוש של גוגל לא מצוין במפורש היכן אתם ממוקמים. כך שמי שמקליד בשורת החיפוש "רופא שיניים בחיפה" פשוט מפספס אתכם. אבל על דאגה, לקידום אתרים לוקאלי יש פתרון טוב בשבילכם.

כוחו של הקידום המקומי

קידום אתרים מקומי, כשמו כן הוא, הוא קידום המאפשר לכם להתחרות על ביטויים מקומיים. באמצעות שמירה על הכללים אנחנו יכולים להגיד לגוגל היכן העסק שלנו נמצא, והיא מצדה תעביר את המידע הלאה לגולשים המשוועים למידע הזה. אם ברצוננו לקדם את האתר במסגרת קידום לוקאלי, עלינו לשמור על כלל ה-NAP (Name, Address, Phone) כי זה בסופו של דבר המידע שמעניין את גוגל והלקוח – מי אנחנו, היכן ניתן למצוא אותנו ומהו מספר הטלפון ליצירת קשר.

קידום לוקאלי – כיצד הוא עובד?

קידום אתרים לוקאלי פועל בשלושה מישורים עיקריים: ברמת הקוד, התוכן הרלוונטי למילות המפתח ובניית קישורים יזומה אות טבעית באתר. קידום האתרים הלוקאלי בא לידי ביטוי במצבים הבאים:

  • החיפוש המקומי – תוצאות חיפוש אורגניות מתקבלות כאשר הגולש מבצע חיפוש מקומי, לדוגמה "מעבדת סלולר ברמת גן" או "תיקון מקררים בבאר שבע".
  • התוצאות המקומיות – אפשר לקבל תוצאות מקומיות על גם על ביטויים כלליים כמו מסעדה בשרית, פיצה, מנעולן, חנות מתנות וכדומה.
  • הכלים של גוגל – גוגל יכולה לדעת את המיקום שלנו תוך שימוש בכלים העומדים לרשותה דוגמת כתובת ה-IP של המחשב, היסטוריית החיפושים של הגולש, התאמה אוטומטית לחיפושים של הגולש (לדוגמה, אם חיפשתם מסעדה בחולון ולאחר מכן גם מספרה בחולון, גוגל מסיקה שאתם גרים בחולון), הגולש מזין מיקום בכלי החיפוש הידניים.

מעוניינים לדעת יותר על הקידום הלוקאלי? באתר של דניאל זריהן תוכלו למצוא מידע רק על קידום לוקאלי, קידום אתרים אורגני ועוד.

מקדמים את האתר שלכם

כאשר יש לכם עסק פעיל, קידום אתרים לוקאלי אינו מספיק. עליכם לעמוד עם היד על הדופק על מנת לתחזק את האתר שלכם, כי אתר מעוצב ומושקע הוא זה שימשוך אליכם יותר לקוחות. קידום אתרים הוא מקצוע של ממש, ולכן כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים לפני שאתם קונים דומיין, רוכשים חבילת אחסון ומתחילים לבנות את האתר שלכם. מקדמי אתרים טובים יעזרו לכם לבנות את האתר שלכם ולתחזק אותו. אמת, אתם יכולים להשתמש גם במודעות של הקידום הממומן של גוגל, אך קידום אורגני יאפשר לכם להשיג תוצאות לטווח ארוך. במסגרת קידום זה האתר שלכם ייראה טוב יותר ואתם תוכלו להרוויח לידים איכותיים.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*