קונה רכבים לפירוק

קונה רכבים לפירוק

המשמעות של רכבים לפירוק

בכדי שתבינו את היתרונות הרבים שבמכירת הרכב שלכם לפירוק, נסביר לכם מה המשמעות של קניית רכבים המיועדים לפירוק. ובכן, שירות פירוק רכבים מתאים עבור אנשים שבבעלותם רכב שאחוזי הביקוש לאותו הרכב נמוכים, או לחלופין לאנשים שעברו תאונה עם הרכב שלהם, תאונה שאיננה מאפשרת לתקנו כלומר אנשים המחזיקים ברכב מושבת. הסיבות שלאותו רכב ביקוש מכירתי נמוך הן שונות ומגוונות. רכבים שנמצאים במוסך בתכיפות גבוהה, לעתים אפילו יותר מאשר הם נמצאים על הכביש הינם לרוב רכבים ישנים עליהם אף אחד לא מעוניין ליסוע. בנוסף, קיימים רכבים רבים בהם המיזוג לא עובד או לא מתפקד כראוי, מה שמוגדר כבעיה באקלים הישראלי ואף מהווה סכנת התייבשות עבור אותם אנשים שנוסעים ברכב. באופן כללי הנסיעה באותם רכבים ישנים, עלולה להיות מסוכנת ולא בטיחותית.

קונה רכבים לפירוק יתרונות

חיסכון אדיר בזמן – במקום להתעסק בתהליך המכירה יום אחרי יום, תהליך שגם ככה לא יוביל לתשואה משמעותית, תוכלו לפנות לקונה רכבים לפירוק שירכוש מכם את הרכב שלכם בשמחה רבה. לשני הצדדים אינטרס משותף ולכן שווה לכם לשקול אופציה זו שתחסוך לכם בזמן וגם בכסף.

חיסכון בכסף – ליתרון זה מספר רבדים. אם התרגלתם להכניס את הרכב שלכם בכל שני וחמישי למוסך, אולי שווה לכם להפסיק עם ההרגל הזה, לשלוח את הרכב שלכם לפירוק ולקבל על חלקי הרכב כסף. עם הכסף הזה ועם הכסף שתחסכו על התיקונים הבאים שתמנעו מעצמכם לבצע, תוכלו לקנות רכב יד שנייה במצב מצוין. תחשבו לטווח הארוך. בנוסף, אנשים רבים שעוברים עם הרכב שלהם תאונה, משאירים את הרכב סתם כך בחנייה. מה ההיגיון? הרי הרכב הזה שווה משהו. ניתן למחזר חלקים שונים של המנוע, להשתמש בברזל וכך גם לתרום למאזן הסביבתי האקולוגי.

מחזור ומניעת זיהום סביבתי – כשאתם בוחרים לשלוח את הרכב שלכם לפירוק, חלקים מסוימים הולכים למחזור. כך במקום שהרכב הישן יקשט את החצר האחורית שלכם, אתם ממחזרים אותו ואפילו מקבלים על כך כסף. לרוב, חלקים כמו מנוע, רדיאטור ומצבר עוברים תהליך מחזור.  יחד עם זאת, כאשר אתם בוחרים לשלוח את הרכב שלכם לפירוק, מתבצע ניקוז נוזלים, דלקים ושמנים מה שמאפשר לצמצם משמעותית את הזיהום הסביבתי

תהליך קל, מהיר ופשוט – תהליך שליחת רכבים לפירוק הינו תהליך פשוט במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש חברה אמינה שמפרקת רכבים ולקבל על כך כסף בהתאם לרכב אותו אתם שולחים.

לסיום, אם תם זמנו של הרכב שלכם על הכביש בעקבות בלאי טבעי או לחלופין הרכב שלכם עבר תאונה שגרמה להשבתתו, שווה לכם לשקול אופציה בה תמכרו את הרכב שלכם לפירוק. הכסף הזה יוכל לשמש אתכם כסכום התחלתי לקניית רכב חלופי ואף יאפשר להרחיק רעלים ולשמור על הסביבה שלנו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא טופס בו אתם מצהירים שהרכב שלכם יורד מהכביש לצמיתות, להגישו למשרד התחבורה ולפנות לחברה לפירוק רכבים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*