קבלו טיפ מרופא

קבלו טיפ מרופא

ד"ר יחיאל לסרי,ראש העיר: "בשנים האחרונות, בתקופת החורף בעיקר, אנו עדים לגידול במספר חולי השפעת והסכנה הגדולה יותר מתחלואה של שפעת העופות אשר הינה מסוכנת, החיסון מקטין את הסיכוי להדבקות .

נושא הבריאות הוא הדבר החשוב לכל אחת ואחד מאיתנו, עלינו להיות קשובים לאנשי הרפואה ולהמלצותיהם. התנהלות נכונה ואחראית, תסייע לנו בשיפור איכות חיינו, גם במשפחה וגם בעבודה."

בנוסף, הנחה ראש העיר את מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי, להעניק לעובדים יום חופש בתשלום – לכל מי שיתחסן ביום המבצע. דומה שלבד מהיות ההנחיה הזאת מחווה תקדימית ברמה הלאומית, היה בה כדי להעביר מסר נוסף לעובדים המצביעה על חשיבות השמירה על הבריאות, ועל העובדה שהיא משפיעה על מעגלים רבים בחיינו.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, הושיט הבוקר את זרועו לצוות הרפואי וקיבל חיסון נגד נגיף השפעת. היה זה במשרדו, כחלק ממיזם בריאותי לחיסון עובדי העירייה, ולעיניהם של עובדי לשכתו אשר מיהרו אף הם להתחסן. מבצע החיסון שעורכת מנהלת מחלקת הבריאות בעירייה גבאילנה שמלהללום,מגשים הלכה למעשה את מדיניות ראש העיר ד"ר לסרי (רופא במקצועו), השמה דגש על ענייני בריאות ותזונה נכונה – כל השנה ובודאי לקראת החורף.

"נגיף השפעת תוקף בכל שנה חלקים גדולים מהאוכלוסייה, בעיקר בעונת החורף, וגורם לתחלואה גדולה ולעתים לסיבוכים. טיפול מניעה מוקדם יכול למנוע את השפעת או לחילופין להקטין את עוצמת השפעתה" אומר ד"ר לסרי וכדוגמא אישית היה הראשון להתחסן.

עיריית אשדוד מצטרפת למעשה אל מסע ההסברה של מחלקת הבריאות והדוגמא האישית שהפגין ראש העיר ומציינת כי חיסוןמוקדם נגד השפעת מסייע למניעת הידבקות ומוריד את הסיכון בסיבוכים היכולים להיגרם כתוצאה מהשפעת. "חשוב ללכת ולהתחסן ומי שלא הספיק לעשות זאת במקום העבודה, מוזמן שיעשה זאת בקופת החולים בה הוא חבר".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*