קבוצת כבדי השמיעה תייצג את אשדוד באירופה

קבוצת כבדי השמיעה תייצג את אשדוד באירופה

קבוצת קט הרגל כבדי שמיעה "דולפיני אשדוד" , זכתה לפני כשלושה חודשים (29.7) באליפות הליגה הארצית לחרשים נפגשה היום עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לפני יציאתה לאליפות אירופה שתתקיים בספרד. בתום הפגישה הודיע ראש העיר שעיריית אשדוד ומחלקת הספורט, תסייע להם ותשלים את הפער הכלכלי הקיים בגובה 25 אל"ף ₪ בכדי שיוכלו כל השחקנים לטוס לאליפות אירופה.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: שמחתי לארח בלשכתי את שחקני "דולפיני אשדוד" עם המאמן יניב,שזכו השנה באליפות ליגת הכדורגל לכבדי שמיעה,ובימים אלה נמצאים בעיצומם של ההכנות לאליפות אירופה אשר תתקיים בספרד בה ייצגו את אשדוד ומדינת ישראל ! שמחתי לפגוש ספורטאים בלב ובנשמה , מלאי התלהבות ורוח ספורטיבית , מצליחים להגיע להישגים מרשימים ומביאים כבוד לעיר ולמדינה ! ומשהתברר לי על קושי תקציבי במימון הנסיעה לאליפות אירופה , הודעתי שעיריית אשדוד תסייע להם בכך.

עבורי הם מייצגים את הספורט במיטבו , כערך חינוכיחברתי חשוב , מאחד ומלכד , שמסתייג מאלימות מילולית ואחרת , נקי מהשפעה פוליטית , ומחויב רק למשמעת , תחרות הוגנת , הישגים ומצויינות !!! דולפיני אשדוד ״מהווים דוגמא ומופת לערכים האלה שהעיר אשדוד רוצה לעודד ולקדם !

ליגת האלופות בספרד תיערך בתאריכים 7-16/2/15 , כאשר לתחרות מתוכננים לנסוע 12 שחקנים, מאמן, יו"ר הקבוצה ומתורגמן אשר יתרגם לשפת הסימנים. הקבוצה תייצג למעשה לא רק את העיר אשדוד אלא את המדינה ולכן מדובר בכבוד לעירנו.

שחקני הקבוצה מאוד מתכוננים לקראת הנסיעה ובשיחה היום עם ראש העיר הם תיארו בפניו את ההכנות הקפדניות לקראת האליפות הכוללות אימוני כושר, תזונה נכונה ואימונים רבים וכמו כן את ההתרגשות גדולה מהמעמד הגדול ורצון העז לייצג את העיר אשדוד ואת מדינת ישראל בכבוד. המשימה היא לנסות ולעשות היסטוריה ולזכות באליפות ליגת אלופות של חרשים, דבר שלא קרה עדיין בארץ.

יו"ר הקבוצה,יעקב אוליאל : " ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, מלווה את הקבוצה מאז הקמתה ואני באופן מודה לו על כך בפרט ועל קידום הספורט באשדוד בכלל . אנו נמצאים בשיא ההכנות ומקווים להצליח ולחזור לעירנו עם גביע ליגת האלופות בקטרגל .

הקבוצה קיימת משנת 2000, ומורכבת משחקנים צעירים ומבוגרים כאחד. הקבוצה פועלת על בסיס התנדבותי, על חשבון הזמן החופשי של המנהלים והשחקנים.

בשנת 2002 זכתה הקבוצה באליפות הארצית בליגת הקטרגל של החירשים ומאז עברה תקופות של עליות וירידות עד שנסגרה בשנת 2008 בשל היעדר תקציבי והוקמה מחדש בשנת 2010.

הודות לניהול נכון של המנהלים דן בן ציון ויעקב אוליאל, וכמו כן, בזכות הסיוע הכספי של מחלקת הרווחה אשדוד, רשות ספורט העירונית ושל מ.ס אשדוד, הקבוצה נמצאת במגמת עלייה מתמדת.

מאמן קבוצת "דולפיני אשדוד" יניב נוחי מספר כי בעונתו הראשונה כמאמן הקבוצה, התקשה מאד להסתגל לתרבות החרשים ולנהל את האימונים. יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל, שהוא כבד שמיעה תירגם את דרישות המאמן לשחקנים וכך הוא הצליח להעביר אימון לחרשים, דבר השונה מאד שונה מאימון בקבוצה שומעת.

לטענתו, העבודה עם חרשים היא מהקשות ביותר, אך בעלת סיפוק עז בכל רגע עם השחקנים. הקבוצה עשתה דרך מדהימה להשגת האליפות וסיימה את הליגה במאזן נטול הפסדים. "אין ספק כי מגיע לשחקנים ולצוות הניהול את מירב התשואות על העונה המופלאה …"

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*