צמחיה מלאכותית לכל מקום

צמחיה מלאכותית לכל מקום

צמחיה היא חלק בלתי נפרד מהנוף שאדם מעוניין לראות בכל יום. כשאנו נמצאים בעיקר בסביבה עירונית, סגורים במשרד או בבית, צמחייה בתוך מקומות אלו משפרות את ההרגשה ונעים יותר לשהות במקומות שיש בהם צמחייה. צמחיה מלאכותית מעשת פופולארית במיוחד בשנים האחרונות ולפניכם הסיבות והשימושים השונים שניתן לעשות בה.

יתרונות צמחיה מלאכותית

הצמחייה המלאכותית נוצרה מתוך דרישה לירוק מבלי הצורך להשקות, לדשן, לשתול, לעקור, לגזום ולטפל בצמחייה. היתרון הגדול ביותר בצמחייה זו הוא שאין צורך להתעסק איתה בכלל, מניחים אותה איפה שרוצים והיא נשארת כפי שהיא להמון שנים. צמחייה מזויפת נחשבת גם לאקולוגית יותר בישראל מכיוון שאינה דורש השקיה וחוסכת במים.

חסרונות הצמחיה המלאכותית

יש עם צמחיה מלאכותית כמה חסרונות שכדאי להכיר לפני שבוחרים בה על פני צמחייה אמיתית:

  • אין אפשרות לשנות אותה. זה אומר שלא ניתן לגזום וכפי שהיא נראית ביום הקנייה שלה כך היא תראה לתמיד והיא לא תשתנה לעולם.
  • היא לא מייצרת חמצן ולא משפרת את האוויר בחללים סגורים. זה בסך הכל מוצר מדף העשוי מחומרים פשוטים כמו פלסטיק ובד.
  • הם לא תמיד עמידים לפגעי השמש ולאבק. צמחים כאלו יכולים לבצור המון אבק שמזיק לבריאות ולכן חשוב לשטוף אותם מפעם לפעם. כמו כן גם מרבית המצחים האלו אינם עמידים לשמש חזקה ואם להציב אותם בחוץ הם יאבדו מצבעם ואולי אף יתחילו להתפורר לאחר זמן מה.

 שימוש בצמחיה מלאכותית בבית

בעבר לא היה נפוץ להכניס לבית צמחים מלאכותיים. בית מטופל היטב היה צריך להכיל רק צמחים אמיתיים ובריאים. כיום אפשרות זו הפכה למסובכת יותר עבור רוב האנשים מכיוון ששני בני הזוג עובדים, בדרך כלל גם עד שעות מאוחרות ואין באמת זמן להתעסק בתחזוקת הבית ואיתה גם להתעסק בגידול צמחים. בגלל זה האפשרות להכניס צמחים מלאכותיים נהייתה המועדפת ביותר ומשמשת רק לצרכי עיצוב הבית.

 צמחיה מלאכותית למשרד

האפשרות להכניס צמחייה למשרד ולא לטפל בה בכלל הינה אופציה מועדפת על המון בעלי משרדים. לא רק במשרדים משתמשים בצמחייה מזוייפת, מקומות רבים כמו מספרות, חנויות, מרפאות, מוסדות חינוך, מוסדות ממשלתיים, מרכזי קניות ועוד. שימוש בצמחייה המלאכותית נעשתה נפוצה יותר במשרדים מפני שכיום ניתן לייצר מצחייה שנראית בדיוק כמו הדבר האמיתי ובמחירים נמוכים מאוד.

 צמחיה מלאכותית לשטחים ציבוריים

הצמחייה המלאכותית אינה משמשת רק עבור נוי. במקומות ציבוריים ניתן לפגוש צמחייה כזו לשימושים שונים כמו לדוגמה להציג אגרטלים מיוחדים בלובי כאביזרי אומנות ובתוכם צמחייה פשוטה כדי לא לגנוב את תשומת הלב, דשא סינטטי בגנים ציבוריים ובאיי תנועה, שיחים מלאכותיים כדי לתחום אזורי ישיבה במסעדות וכו'.

הזמנת צמחים ואגרטלים

לקנות צמחייה, אגרטלים, עציצים ואקססוריז לבית ניתן לבצע היום בקלות דרך האינטרנט עם משלוח מהיר עד הבית. מגי'ק ממונט מציעה מגוון מוצרים לבית ולמשרד ברכישה מאובטחת דרך האתר הרשמי וליהנות מהדברים היפים ביותר במחירים משתלמים במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*