צימרים עם בריכה פרטית ומחוממת – נופש מהחלומות

צימרים עם בריכה פרטית ומחוממת – נופש מהחלומות

נופש בצימר הוא אחד מסוגי החופשות החלומיות ביותר – לילה או כמה לילות קסומים בהם ניתן להרגיש שאנחנו בעולם אחר ולהתפנק כמו שאף פעם לא יוצא לנו להתפנק בבית. בפרט ניתן למצוא בארץ לא מעט צימרים מאובזרים ומפנקים במיוחד, הכוללים שלל אטרקציות מסוגים אלו ואחרים. אחד הדברים שהופכים צימר ליוקרתי ומפנק במיוחד הוא בריכה פרטית, בריכה ששייכת רק לאותו צימר ומשמשת את הנופשים בו כאילו היו מיליונרים שחיים בבית עם בריכה משלהם. בחורף הקר, ניתן למצוא גם לא מעט צימרים עם בריכה מחוממת, שתאפשר לנו לרחוץ ולעבור ממנה לג'קוזי כשאנחנו מסיימים…

 

צימרים עם בריכה פרטית – זה בהישג יד!

אנשים רבים נוטים לחשוב כי צימר עם בריכה פרטית עשוי להיות מחוץ להישג ידם ויקר מדי עבורם. בפועל זהו לא המצב – בשוק הצימרים ומקומות האירוח ניתן למצוא כיום מגוון רחב של צימרים עם בריכות, גם בריכות פרטיות (כלומר, לכל אחד מהצימרים בריכה משלו, או שמדובר בצימר בודד עם בריכה), והתחרות ביניהם מביאה לתחרות מחירים המאפשרת לכל אחת ואחד מאיתנו לצאת לנופש חלומות בצימר עם בריכה פרטית משלנו.

בפרט, במידה ומוכנים לצאת לנופש בתאריכים שאינם מרכזיים ומבוקשים במיוחד (דוגמת חגים ומועדי ישראל, סופי שבוע וכיוצ"ב), ניתן למצוא דילים משתלמים במיוחד גם עבור הצימרים היוקרתיים ביותר, כולל צימרים עם בריכה מחוממת, ג'קוזי וכל שאר הפינוקים.

 

חופשה רומנטית בלתי נשכחת – צימרים עם בריכה פרטית לזוג

אחד מסוגי הנופשים הפופולאריים והמתבקשים ביותר עבור צימרים בכלל הוא כמובן חופשות זוגיות – חופשה רומנטית בצימר פסטורלי בו מבלים בני הזוג זמן איכות קסום, רגוע ופרטי יחדיו.

גם כאן, עבור כל מי שמעוניין/ת להפתיע ולפנק במיוחד את בן/ת הזוג, מומלץ לבחון אפשרויות לצימר עם בריכה פרטית לזוג.

תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מגיעים לצימר מבודד בצפון או במדבר, רק שניכם, והצימר כולו מעוצב באווירה אינטימית, נעימה ופסטוראלית. מלבד לאבזור מפנק ולאטרקציות שונות הוא כולל גם בריכה פרטית מחוץ לחדר, בה רק שניכם יכולים להתרחץ. רחצה לילית רומנטית לאור ירח או רביצה במים לכל אורך היום במקרה ומדובר בנופש בתקופה החמה – סביר להניח שבכלל לא תרצו לעזוב את הצימר ולצאת ממנו…

צימר עם בריכה פרטית לזוג יכול להוות גם את המתנה המושלמת והמפנקת ביותר עבור אירועים זוגיים מיוחדים, דוגמת יום נישואין, יום הולדת של אחד מבני הזוג וכיוצ"ב. כך שאם אתם שוברים את הראש בנוגע לדרך בה תחגגו את המאורע הזוגי הגדול הבא שהולך ומתקרב, זהו פתרון מצוין שיעניק לשניכם חופשה רומנטית וחוויה נעימה שלא תשכחו הרבה מאוד זמן…

 

מושלם גם עבור חופשת חורף – צימרים בצפון עם בריכה מחוממת

אנחנו רגילים לחשוב על רחצה בבריכה (ובמקורות מים באופן כללי) בעיקר בהקשר של קיץ ובריחה מהחום, אך נופש בצימר עם בריכה פרטית יכול להיות רלבנטי ביותר גם בתקופת החורף. זאת מכיוון שצימרים רבים מחזיקים בריכה מחוממת, בה ניתן להתרחץ בכל עונות השנה.

בפרט, כדאי לבחון את המגוון הרחב בצפון של צימרים עם בריכה מחוממת ואפילו פרטית ליחידה שלכם – בצפון לרוב קריר יותר מאשר בשאר אזורי הארץ כך שבריכה מצריכה חימום לאורך חלק גדול מהשנה. לכן, גם בחורף פועלות הבריכות בצימרים ומחוממות לטמפרטורה נעימה. בפרט, ניתן למצוא צימרים רבים בצפון אשר כוללים גם ג'קוזי לוהט לצד הבריכה המחוממת, כך שניתן להתחמם בו מיד כשיוצאים מהבריכה אל הקור של החורף הצפוני. למי שלא ניסה זאת עדיין, מומלץ ביותר לנסות – לצאת מבריכה מחוממת ונעימה אל האוויר הצונן של החורף, ולהיכנס מיד לג'קוזי מהביל. כשכל זה קורה במרפסת של צימר מפנק אשר פונה לנוף פסטוראלי ומרהיב של הצפון, החוויה היא בלתי נשכחת…

 

גם למשפחות – לתת לילדים חוויה שהם לא ישכחו לעולם

חופשה בצימר עם בריכה פרטית אמנם נשמעת מושלמת ומתבקשת בתור חופשה רומנטית לזוג, אך גם עבור הרכבים אחרים מדובר בחוויה מושלמת ובלתי נשכחת. בפרט, משפחות הנופשות בצימרים שכאלו מספקות לילדים מכל הגילאים חוויה כל כך כיפית ומרגשת עד שהם לא ישכחו אותה לכל אורך חייהם.

ילדים כמעט תמיד אוהבים ומתרגשים מבריכות שחייה, והאפשרות של בריכה שתהיה רק שלהם ושל המשפחה למשך כמה שעות או כמה ימים מרגשת ומלהיבה כל ילד או ילדה שהתנסו בכך עד היום. קשה לחשוב על דרך טובה ובטוחה יותר להלהיב ילדים… תוסיפו לכך את שאר הפינוקים והאטרקציות שכוללת חופשה בצימר למשפחות (בפרט צימר מאובזר ומפנק במיוחד…), ותקבלו חוויה מכוננת ובלתי נשכחת, אותה ינצרו הילדים שלכם בליבם כזיכרונות ילדות מתוקים גם הרבה לאחר שיגדלו וייצאו מהבית.

 

מה חשוב לדעת ולקחת בחשבון כשמזמינים צימר עם בריכה פרטית?

ישנן גם כמה נקודות טכניות שונות אליהן כדאי לתת את הדעת כאשר מזמינים צימרים בצפון עם בריכה פרטית (או בכל מקום אחר בארץ, לצורך העניין) –

נקודה ראשונה וחשובה יותר מכל היא בטיחות – כאשר נופשים בצימר עם בריכה פרטית האחריות על הרחצה היא על הנופשים עצמם. אין כמובן מציל ואין אף אחד שייקח את האחריות שלוקח המציל בבריכה או בחוף הים. זה רלבנטי במיוחד כאשר נופשים בצימר שכזה עם ילדים, אז חשוב מאוד שיהיה מבוגר אחראי עם הילדים בכל שנייה בה הם נמצאים בבריכה. חשוב לא להקל בכך ראש ולא להזניח!

כמו כן, חשוב לוודא עם בעל הצימר כי הבריכה מחוממת במידה ואתם מגיעים בעונה קרירה יחסית, ולוודא עימו שהבריכה בכלל פועלת ומתוחזקת כהלכה. בעלי צימרים מסוימים עשויים שלא להפעיל את הבריכה במהלך העונות הקרות, למשל, ועלולים לשכוח לציין זאת בפרסום של הצימר. לכן תמיד עדיף לשאול במפורש מראש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*