פרי הדר והפרדס

פרי הדר והפרדס

החווה החקלאית ממשיכה לספק לילדי אשדוד חוויה חינוכית מיוחדת במינה. השבוע ביקרו בה תלמידי כיתות א' מבית ספר אריאל ונהנו מכל רגע. הנושא הנבחר "פרי הדר והפרדס" סיפק להם שלל פעילויות ומסלול הכרות עם פרי ההדר, המוצרים המופקים ממנו ומרכיביו התזונתיים. את יום הסיור הזה הילדים יזכרו הרבה זמן.

תלמידי כיתה א' של בית ספר אריאל, אשר הגיעו השבוע לחווה לחינוך חקלאי, נהנו מכל רגע. מנהלת בית הספר גב' אילנה אוחיון בחרה לייחד את יום הסיור לנושא "פרי הדר והפרדס", ובחרה בחווה כמי שתנהל את היום המיוחד. ואכן היה זה יום מיוחד.

"התלמידים למדו מהו פרי והבחינו בין פרי הדר לבין פירות אחרים" אומרים בחווה ומציינים כי באמצעות הפעלות מגוונות למדו הם על השוני והמשותף לכל פירות ההדר.  התלמידים אשר סיירו בפרדס, התבוננו בעצים ובהתפתחות הפירות, שיחקו משחק זיכרון בנושא פרי הדר, למדו על מרכיבי פרי ההדר וחשיבותו לבריאותנו.

הנאה גדולה היתה להם כאשר הגיעו אל תחנת הסחיטה. כאן הם סחטו תפוזים, נהנו מהמיץ הנפלא ומן הקליפות הכינו מוצרים נלווים כמו סלט קליפות למניעת חלזונות ונמלים, כלי האכלה לציפורים ואף האכילו את הסוס בקליפות.

בצד הפעילות החווייתית למדו התלמידים על חלקי העץ ויצרו בעצמם עץ מחומרי טבע ומפלסטלינה. כמו כן ליטפו והאכילו את בעלי החיים, שתלו צמח בעציץ אותו לקחו לביתם ולסיום, אפו פיתות על הסאג'.

מנמהלת החווה גב' חדוה אלעד שיבחה את מנהלת בית הספר והודתה לה על הבחירה בחווה כמי שתקיים יום סיור לתלמידי בית הספר. "לסיורים אלה משמעות גדולה עבור התלמידים, הנהנים מכל רגע, ולחווה עצמה הממשיכה להתפתח ולתרום את חלקה לקהילה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*