פעילויות לילדים לחנוכה באשדוד

פעילויות לילדים לחנוכה באשדוד

חג החנוכה הנו אחד מהחגים שהילדים יותר אוהבים. לא רק שיש בו חופש ארוך, אלא גם מאכלים חמימים ומתוקים, מחלקים בו מתנות, משחקים בו בסביבונים ומדי ערב מתכנסת כל המשפחה ומדליקה ביחד חנוכייה, כאשר את כל הטוב הזה מלווה היסטוריה מרשימה שמהווה מקור לגאווה ושמחברת למהות שלנו כעם יהודי. מכאן שאם אתם תושבי אשדוד, או פשוט מבקשים לבקר בעיר בימי החג, גם אתם תשמחו לגלות שהעיר מציעה מגוון אטרקציות נהדרות לכבוד חג החנוכה.

חנוכה שמח לכולם

גם אם כבר שמעתם לגבי פעילות כזו או אחרת וגם אם כבר קבעתם ללכת עם חברים להצגה, תמיד מומלץ לחפש אחר מידע נוסף על חנוכה, מידע שרלוונטי לעיר הרצויה, וזאת כי כל עירייה יודעת שהחג מלווה בלא מעט ציפייה, ועל כן מאורגנות שלל הופעות ופעילויות, כאשר חלקן הגדול מועבר בחינם. מכאן שרק נותר לעשות מעט שיעורי בית ולהבין מה מעדיפים, ממה הילדים יותר מתלהבים, מה מתרחש בסמוך לבית וכדומה. סקרנים? להלן טעימה משלל הפעילויות שעיריית אשדוד מציעה לתושבים ולמבקרים:

תרבות יצירה וסופגנייה

בחג החנוכה הקרוב יתקיימו בשלל מוזיאונים בעיר אשדוד פעילויות לכל המשפחה. סיורים חווייתיים, סדנאות יצירה, הצגות, סיורים מודרכים ועוד. שנרחיב? במוזיאון לתרבות הפלשתים מוצג סיור תיאטרלי. התערוכה "בורא מאורי האש" מוציאה סיור לצד שתי דמויות שמציגות באופן תיאטרלי את הסיפור על האש והאור שמהווים אלמנט משמעותי בחגי ישראל. הילדים (והמבוגרים) ילמדו מדוע מאירים בחג החנוכה ומה מהווה מוטיב האור בחגים נוספים. במהלך הסיור המשתתפים יענו על חידות, ישתתפו במשימות ועוד.

העידן המודרני במחווה למסורת

עוד סדנה מהנה מבית המוזיאון לתרבות הפלשתים הינה סדנת "מאירים המצאות". מדובר בסדנת יצירה של חנוכיות בהתאם לעידן המודרני. בין היתר הילדים מוזמנים להכין חנוכיית טלפון, מטוס, רכבת וכדומה. מתי כל זה קורה? שתי הסדנאות הנ"ל יופעלו בין התאריכים ה25/26.12 והן מותאמות לילדים מעל לגיל 4. עלות לילד הינה 35 ש"ח ואילו הורה מלווה נכנס בחינם.

מוזיאון אשדוד לאומנות – אגף הקיימות

לילדים שלכם כבר יצא להיות בצוללת? נראה שלא, ועל כן טוב לדעת שמוזיאון אשדוד לאומנות מזמין להיכנס אל תוך צוללת צהובה ולחוות דרכה עולם של אורות וחושך צבעים וצללים, לצד היכרות עם העולם התת ימי, יצירה, התייחסות למגמה הירוקה וחשיפה ליצירות אומנות. על מנת לממש זאת וליהנות מסך החוויה מומלץ להירשם מראש.

ערב הצגה במתחם "בית אריב קלנג"

מגוון אירועים חגיגיים מיועדים לכל המשפחה במתחם "בית אריב קלנג" – מטעם פסטיבל "פרינג' סטייל בנעלי בית" (מבית מרחב יצירה אשדוד). בכל ערב תוצג במרחב הצגת ילדים אחרת (ללא עלות), וזאת לצד מרחב יצירה, טקס הדלקת חנוכייה, סדנת אריגה מסיבים ממוחזרים ועוד.

חג אורים שמח

עיריית אשדוד מאחלת חג שמח לכולם ובין היתר מזמינה אותכם ליהנות מתחרות "הפסנתר לתמיד", מ"הפנינג אימוץ כלבים וחתולים" ומשלל אטרקציות מהנות בחנוכה, שפועלות גם לכל אורך השנה. חג שמח לכולם!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*