פיני גרשון וטפירו מועמדים לאשדוד

פיני גרשון וטפירו מועמדים לאשדוד

את הפצצה הזו שחרר היו״ר הקודם של מכבי אשדוד באר טוביה יורם אסרף בשידור חי לפני דקות לתכנית הרדיו של ערוץ הספורט. מאיר טפירו עתיד להיות עוזר המאמן של פיני גרשון והשניים ינחתו כאן באשדוד ויבנו את הקבוצה של העונה הבאה. זוהי כמובן בשורה גדולה לאוהדי הכדורסל בעיר. את הסגירות יעשה מאיר קיקוז, מחליפו של יורם אסרף בראשות המועדון אך עד שלא נחתם ההסכם מרגיע קיקוז מוקדם לקפוץ למזרקה.

גרשון נמצא עדיין ביוון ובוחן הצעות מקומיות וטפירו נחשב כהימור כבד למאמן ראשי, 2 האופציות חמות על המדף אך נעשו גם פגישות נוספות עם מאמנים בכירים נוספים למקרה שמשהו אכן יתממש ביוון.

טפירו

טפירו. חוזר לאשדוד? (צילום: מנהלת הליגה)

טפירו ככל הנראה כן יגיע לאשדוד אך כמו שלמדנו בכדורסל זה לא סגור עד שזה לא חתום וגם אז רק שהוא עומד על הקווים. טפירו מבחינתו שמח על האופציה האשדודית, הוא מתאים כמו כפפה לאופי העיר והשאיר פה דלת פתוחה.

אשדוד ככל הנראה לא תהמר עליו כמאמן ראשי אבל כלום עדיין לא סגור ויש את עניין הכימיה עם המאמן שיבחר. אשדוד שעושה כל מאמץ לבנות קבוצת צמרת ולהמשיך מומנטום של העפלה לשלבים גבוהים ויצירת מסורת אוהדים לא עוצרת בצביקה שרף שללא ספק לא סיפק את הסחורה בעונה הקודמת, אסרף גם חתך את השמועות שצביקה אולי ימשיך בכך שהודיע חד משמעית שצביקה סיים את דרכו בקבוצה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*