פורסם מכרז להקמת גשר "הקשתות" להולכי רגל באשדוד

פורסם מכרז להקמת גשר "הקשתות" להולכי רגל באשדוד

עיריית אשדוד פרסמה השבוע מרכז לתכנון וביצוע הקמת גשר להולכי רגל מעל לשדרות משה סנה בעיר. הגשר החדש נועד לשפר את הנגישות לאזור החדש שייבנה במזרח העיר ואל בית העלמין

עיריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז לתכנון מפורט ולביצוע הקמת "גשר הקשתות" שייבנה במסגרת יישום הסכם הגג באשדוד. הגשר החדש יאפשר מעבר יעיל ובטוח של הולכי רגל מעל לשדרות משה סנה, ציר התחבורה במזרח העיר ויחבר, למעשה, את רובע ג' אל המתחם החדש ובית העלמין.

על פי תנאי המכרז, התאריך האחרון להגשת שאלות הוא עד ל-25 בחודש יוני והתאריך האחרון להגשת ההצעות למכרז הוא 13.6.23. במהלך חודש יולי השנה נתבשר על הקבלן שזכה במכרז.

אומדן תכנון וביצוע הגשר הוא כשמונה מיליון שקלים כאשר העיצוב שלו משווה מראה קל ואוורירי וניתן יהיה להביט ממנו אל מרחבי הנוף הפתוח הנשקפים ממנו. בשעות הלילה הגשר יואר, כולל בתאורה פנימית להולכי הרגל.

זה המקום לציין כי עיריית אשדוד נערכת לקראת העשורים הבאים שישנו את פני העיר במגוון היבטים, החל ממתן מענה למגורים, לתשתיות ולתחבורה. על כן, כחלק ויישום הסכם הגג בעיר, ייבנו אלפי יחידות דיור לתושבי העיר ולזכאי משרד השיכון לצד שיפור ושדרוג התשתיות ברבעים הקיימים ופיתוח אזורים חדשים.

במנהלת הסכם הגג אשדוד בירכו השבוע על פרסום המכרז והעמידה בלוחות הזמנים.

קרדיט הדמיות: בודק אדריכלים בע"מ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*