ערב מוצלח לגמלאי צה"ל

ערב מוצלח לגמלאי צה"ל

ביום רביעי 16.12.15 התקיים האירוע השנתי של "ארגון צוות" – ארגון גמלאי צה"ל, מחוז יהודה  – סניף אשדוד.

האירוע השנה היה במתכונת שונה ומיוחדת משנים קודמות, מאולם שמחות שהיה נהוג להתארח בו, השנה החליטו ולקחו על עצמם יוסי לוי חבר הנהלת צוות ומועמד בבחירות הקרובות ליו"ר סניף צוות אשדוד והסביבה יחד עם חברי הנהלת הסניף, להתארח במשכן לאמנויות הבמה אשדוד.

לפני האירוע התכבדו כלל אנשי צוות הנוכחים בכיבוד עשיר ומרשים ובקבלת פנים מפוארת בלובי המשכן. לאחר הקוקטייל בלובי נכנס הקהל אל האולם להופעה מרכזית של "דוד ושלמה" שברכות מכובדים הקדימו את עלייתו של המופע. ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי מסר את ברכתו אך בשל אילוצים לא יכל להיות נוכח.

לבמה עלו וברכו יו"ר המחוז יואל גונן, יו"ר ארגון צוות ד"ר ברוך לוי ומנכ"ל צוות דן נדיב.

עפ"י דבר מנחה הערב, מר יוסי לוי, בשנת 2016 מתוכננים פעילויות מגוונות שלא היו עד עתה, כגון: ערבי טברנה, קפה תיאטרון והמשך הרצאות וטיולים. וזאת גם בשילוב הפעילות התרבותית הנערכת באשדוד גם במסגרת פסטיבלים קיימים.

את הערב סיכם המופע המצליח "דוד ושלמה", לרגל 20 שנה לתקליט המצליח של דוד ד'אור ושלמה בר, היה זה מפגש מרתק בין שני אמנים ייחודיים בנוף התרבות הישראלי, אשר החיבור המיוחד שלהם אל השורשים היהודיים-ישראליים בא לידי ביטוי במלוא עוצמתו בשיתוף הפעולה המרגש ביניהם על הבמה.

daor

המופע "דוד ושלמה" עלה לראשונה בשנת 1995 ונמשך כשלוש שנים בהן התקיימו מאות הופעות בפני קהלים גדולים בארץ ובעולם.

במופע המשותף סחפו שלמה בר ודוד ד'אור את הקהל בכוח אהבתם הבלתי רגילה לתרבות הישראלית-יהודית באמצעות שיריהם האהובים והמוכרים.

ההערכה והידידות ארוכת השנים בין דוד ד'אור לשלמה בר והברירה הטבעית יוצרת חוויה מוסיקלית מלאת רגש, שמחה וקצב, נשמה, מקצועיות ואותנטיות אשר הפכה את המופע לחוויה מוסיקלית סוחפת ובלתי נשכחת.

ערב זה מסכם את הפעילות בסניף צוות אשדוד לשנת 2015.

בחודש ינואר 2016 מתקיימות בחירות בארגון צוות גימלאי צה"ל וחברי ההנהלה הקיימת בראשותו של יוסי לוי המועמד להיבחר כיו"ר הסניף ונציג המחוז בארגון הארצי, מצפים להיענות של כלל אנשי צוות באשדוד והסביבה לבחור בהם,

הנציגים הנוספים הם: אשר איזו, אילנה אטיאס, צדוק משה, ניסים ביטון וביבס יהודה.

ע"פ המוטיבציה של ההנהלה מצפה לנו שנה מאוד פוריה עם עשייה רבה בתחום התרבות. נאחל המון הצלחה ליוסי לוי וחבריו לצוות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*