על מנעולנים ומנעולים – רישוי

על מנעולנים ומנעולים – רישוי

מנעולנים מספקים מגוון שירותים חיוניים לצרכנים. הם מאבטחים דלתות, מתקינים מנעולים ועוזרים לאנשים למצוא מפתחות שאבדו. ברוב מדינות העולם נדרש ממנעולנים להיות בעלי רישיון על מנת לבצע את עבודתם.  רוב הדרישות לרישוי כדי להפוך למנעולן, מחייבות לעבור קורס הכשרה ספציפי ולעבור בחינה. קבלת רישיון היא דרך טובה להראות ללקוחות פוטנציאליים שאתה מוסמך ובעל מוניטין. למרות שדרישות ההכשרה והרישוי הללו עשויות להיראות מורכבות, הן נחוצות כדי להגן על הציבור. אנשים ללא רישיון עלולים להוות איום רציני על הצרכנים ועל בטיחותם. עם זאת, אם אינך בטוח אם יש לך את הכישורים הנדרשים כדי להיות מנעולן, אתה תמיד יכול להתנדב לעבוד כשוליה בחברה מקומית. זה יעניק לך ניסיון בתחום ויעזור לך להתחיל את העסק שלך. אתה יכול גם להקים חברת מנעולנות משלך ולעבוד כקבלן עצמאי. זוהי אפשרות מצוינת אם יש לך כסף וזמן להשקיע בשיווק. תהיה לך גם שליטה רבה יותר על לוח הזמנים והתמחור שלך, אבל זה יכול להיות קשה למצוא לקוחות ללא מוניטין ואם אתה חדש בעסק אם זה מעניין אותך התחום הזה נווט אל החבר'ה האלה .

 

מנעול חדש

אם המנעול שלך נהרס, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להחזיר אותו לפעולה שוב. אלו יכולות להיות משימות עשה זאת בעצמך פשוטות או מסובכות יותר ודורשות עבודה של מנעולן מקצועי. הצעד הראשון הוא להבין מה קרה. אם אתה מכניס מפתח למנעול והוא לא מסתובב, יכולה להיות בעיה בצילינדר עצמו. זה יכול לקרות מכמה סיבות, מצילינדר רופף ועד גליל חישוק שבור. במקרים אלו, הפתרון הפשוט ביותר הוא להסיר את החלק הפגוע ולהחליפו. אם זה לא אפשרי, ייתכן שיהיה צורך למפתח מחדש את המנעול. זהו תהליך הכולל פירוק המנעול והחלפת חלק מהחלקים שבתוכו. אפשרות נוספת היא להחליף את כל המנעול. זו בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר מכיוון שהיא תבטיח שאף אחד לא יוכל לקבל שוב גישה לבית שלך. חשוב לציין שכאשר אתה ממפתח מחדש את המנעול, המפתחות החדשים יהיו מעט שונים מהמקוריים. הסיבה לכך היא שהמפתח והפינים במנעול אמורים להתאים בצורה מושלמת, כך שאפילו שינויים קלים עלולים לגרום למפתח לא לתפקד כראוי. דבר חשוב מאוד הוא לדאוג מבעוד מועד לשכפול המפתחות. זה ימנע ממכם בעתיד עוגמת נפש מרובה ובמקרה של אובדן ו\או תקלה תמיד תיהיה לכם חלופה מקורית במקום בטוח לשעת הצורך. ברגע שיש לך את המפתח החלופי, הכנס אותו במנעול וסובב אותו כמה פעמים. זה אמור לעזור לשמן את המנגנון. אם זה לא עובד, תרסיס פשוט של גרפיט או חומר סיכה מבוסס סיליקון יכול לעזור גם כן. לבסוף, אם המפתח עדיין לא יוצא, מנעולן מוסמך יכול לנסות לקדוח את המנעול. אמנם מדובר במשימה מסוכנת ביותר ויכולה להתבצע רק על ידי איש מקצוע, אך בהמון מקרים זוהי האפשרות הטובה ביותר להוצאת המפתח השבור מהמנעול. בהתאם לסוג המפתח, ייתכן שתוכל להסיר אותו עם צבת זעירה או מחט. אם לא, תצטרך להשתמש במספריים או בפינצטה כדי להוציא את החתיכה השבורה.

מוט ריסוק

מוט ריסוק, הידוע גם כמוט דחיפה או מכשיר פריצה, הוא מנגנון קל לשימוש הפותח דלתות במקרי חירום. זהו מוט מתכת קפיצי המחובר אופקית למסגרת הדלת והצירים בחלקם העליון. זה מופעל על ידי דחיפה או לחיצה על ידית על המוט, אשר מחזירה את מערכת התופסנות שפותחת את הדלת ליציאה מהירה. הם תוכננו במקור לעזור לאנשים להימלט מבניינים בשעת חירום, מכשירים אלה נדרשים כעת לפי חוקי בנייה ויכולים להציל חיים בפינוי המוני. הם יכולים גם למנוע את ריסוק הדלת במקרים של המון אנשים. שירות זה חשוב לכל עסק מכיוון שהוא יכול להגביר את האבטחה, להפחית את תעריפי הביטוח ולשפר את חוויות הלקוחות. זו גם דרך מצוינת לעמוד בתקני בטיחות מקומיים ומדינתיים עבור נכסים מסחריים. קפוץ לאתר הזה  לקבלת עוד מידע בנושא

כספות

כספות  הם חלק ציוד חשוב להגנה על חפצים יקרי ערך. הם משמשים בתעשיות שונות, כולל בנקאות וסוכנויות ממשלתיות. שירותיו של מנעולן כספות מקצועי זמינים כדי לעזור לכם לשמור על הכספת ומנעולי הכספת שלכם במצב מעולה.

מנעולן מקצועי יכול גם להוסיף לביתכם כספות , להתקין אותם ולעזור לכם למצוא את הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם. הוא יכול גם לשנות את השילוב הבטיחות שלך ולתקן חלקים פגומים.

כספות הן שימושיות מכיוון שהם מגנים על חפצי הערך שלך מפני גניבה או אש. עם זאת, הם יכולים להיות מסובכים לפתוח. כאשר אתה מאבד את המפתחות שלך או את קוד השילוב. ייתכן שתצטרך להזמין מנעולן כדי לפתוח את הכספת . זה נכון במיוחד אם יש לך כספת גדולה, מכיוון שהיא יכולה להיות כבדה וקשה להזזה.

מנעולנים יכולים לטפל ולתקן כספות ומנעולים אחרים. הכישורים שלהם חיוניים להגנה על החפצים יקרי הערך שלך. בין אם יש לכם כספת מסחרית או כספת ביתית, עליכם לוודא ולהבטיח שתקבלו את האבטחה הטובה ביותר עבור חפצי הערך שלכם.

כדי שהכספת תהיה בטוחה, יש לבדוק אותה באופן קבוע. מנעולנים יכולים לבדוק את מצב הכספת שלכם באמצעות החלפת חלקים בלויים, תיקון הגימור החיצוני והפנימי, התאמת הדלתות והצירים ועוד.

בעל מקצוע יכול גם להחליף מנעול שבור וליצור מפתח חדש. זה יכול ליהיות רלוונטי אם איבדת את המפתח שלך או אם יש לך מנעול שבור.

כספות גדולות הן אולטרה מאובטחות ומאחסנות כמויות גדולות של חפצי ערך. הם נמצאות בדרך כלל בארגונים מסחריים ובמקומות בהן הסחורה היא בעלת ערך גבוה. עוד בונוסים  .

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*