עלות ביטוח חיים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

עלות ביטוח חיים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

רוצים לדעת מה היא עלות ביטוח חיים ממוצעת בישראל? פורטל הביטוחים הגדול בישראל משווה לכם מחירים ומגלה לכם מה היא עלות ביטוח חיים אצל חברות הביטוח המרכזיות בישראל. עלות ביטוח חיים היא כמובן עלות משתנה כיוון שמחיר ביטוח החיים נקבע לפי פרמטרים אישיים עבור כל מבוטח לפי: גיל, מצב רפואי וכדומה ולכן עלות ביטוח חיים אף פעם לא תהיה קבועה כמו כל מוצר מדף אחר. יחד עם זאת השוואה פשוטה של עלויות בסיס דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל וחיפוש ביטוח חיים השוואת מחירים באינטרנט ייתנו לכם את מחירי הביס בכל חברה. רוצים לדעת מה היא עלות ביטוח חיים עבורכם ועבור משפחתכם? השאירו פרטים וקבלו הצעות פרטיות ומידע ספציפי עבור עלות ביטוח חיים בהתאם לנתונים האישיים שלכם.

כל מה שצריך לדעת היום על ביטוח חיים – עלות ביטוח חיים, חברות מובילות וכו'   

עלות ביטוח חיים ממוצעת יכולה לעלות כיום כמה עשרות שקלים בחודש, שוב, תלוי בנתוני המבוטח, מצבו הרפואי, האם הוא מעשן או לא, האם הוא סובל ממחלות כרוניות או לא, מה העבר הרפואי המשפחתי שלו וכדומה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מספק לכם מידע עבור עלות ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח דירה, ביטוח משכנתה, ביטוח רכב וכל שאר עלויות הביטוחים. כנסו למחשבוני המידע בפורטל ולמנועי השוואת המחירים. השאירו פרטים וקבלו הצעות אישיות לביטוח חיים במחיר הכי משתלם בישראל כבר עכשיו! קבלו מידע לגביי עלות ביטוח חיים בטלפון או במייל, עלות 'ביטוח חיים ריסק', עלות ביטוח חיים 'חיסכון' או עלות 'ביטוח חיים מעורב'! רק פורטל הביטוחים הגדול בישראל!

הולכים לישון בראש שקט תמורת כמה שקלים בודדים – עלות ביטוח חיים  

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את המידע לגביי ביטוח חיים השוואת מחירים, עלות וכדומה אך בסופו של יום אתם אחראים לעצמכם ועליכם להחליט בראש ובראשונה האם אתם ומשפחתכם רוצים לעשות או לא רוצים לעשות ביטוח חיים. פה כבר מדובר בגישה לחיים ויש מי שלא אוהבים באופן כללי לעשות ביטוחי רשות בטענה שחיים רק פעם אחת ואת הכסף המעט שהם מצליחים להרוויח אחרי הוצאות שוטפות הם מעדיפים לבזבז או יותר נכון ולהשתמש בו כאן ועכשיו למטרות כמו חופשה, רכישת מוצרי פנאי וכדומה. לעומת זאת יש משפחות שמבינות שניתן לחסוך מעט כל חודש בתוכנית חיסכון, אפיק השקעה או ביטוח וחושבות גם על העתיד הרחוק יותר ועל מצבים בחיים שעלולים לגרום לנו לצורך בהוצאה כספית חד פעמית גדולה כמו במקרה של תאונה, פציעה, ניתוח, מחלה קשה או נכות. אך לא משנה באיזה צד אתם, כדאי בכל מקרה שיהיה לכם מושג כללי מה זה ביטוח חיים, כמה הוא עולה, מה הכיסויים שלו ורק אז תוכלו לקבל החלטה מושכלת האם ביטוח חיים מתאים לכם או לא.

כל ביטוחי החיים של החברות המובילות בישראל רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

היום קל מתמיד להצטרף לאחת מחברות הביטוח דרך האינטרנט. האתרים של החברות מושקעים ומציעים לכם מסלולי הצטרפות אטרקטיביים בלחיצת כפתור, הבעיה היא שרוב הציבור לא מבין מה הוא קורא בדיוק ולא מסתכל בכוכביות ובאותיות הקטנות, שם נמצאים המוקשים האמיתיים. קחו בחשבון שאין שום דבר חינם בחיים… ולכן כאשר אתם עושים ביטוח חיים, היו בטוחים שגם זה לא בחינם ואתם למעשה משלמים חודש אחרי חודש עד סוף חייכם, פחות או יותר, לחברת הביטוח: לא כדאי שתדעו כמה אתם משלמים ומה אתם מקבלים? כן, ביטוח חיים לא עולה הרבה מדי כל חודש אך עדיין כדאי ללמוד מה דמי הניהול, מה חברת הביטוח עושה אם הכסף שלכם, האם היא משקיעה? איפה היא משקיעה אותו? מה דמי ההשתתפות העצמית שלכם במקרה של הפעלת הביטוח מכל סיבה שהיא? כמה זמן לוקח לקבל את הכסף במקרה שהביטוח הופעל? מי המוטבים של הפוליסה? ועוד. כפי שאתם רואים, יש המון שאלות שרוב הציבור כלל לא יודע שעליו לשאול ובכל מקרה הוא צריך לקבל עליהן תשובה. חלק מהחברות יצרו דפי שאלות ותשובות באתרים שלהן אך לא תמיד השאלות מקיפות את כל הנושאים ולפעמים התשובות עמומות ולא מספקות הסבר ולא מקיפות את כל מצבי הקצה שפוליסת הביטוח כוללת. זו הסיבה שיש סוכני ביטוח, אנשים שיכולים להסביר לכם בשפה פשוטה על מה אתם חותמים, פשוטו כמשמעו, כאשר אתם רוכשים פוליסת ביטוח חיים של חברה כלשהיא.

אז היום הכל נעשה בצורה אוטומטית בקליק דרך האינטרנט אבל אל תמהרו ואל תתפתו לחתום על אף מסמך עד שאתם מבינים מה התנאים שאתם מקבלים וכמה אתם משלמים עבור אותם תנאים, במיוחד כשמדובר בפוליסות ביטוח ארוכות טווח, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים וכדומה. כל אלה מכשיר חיסכון והשקעה נהדרים ללא ספק, אך כל חצי אחוז קובע ואם אתם יכולים לחסוך ולהצטרף לחברות המכסות ביותר והאיכותיות ביותר, מדוע שלא תשוו מחירים ותעשו זאת?

" המשפחה שלי מכוסה עד שאני אמות… " – ביטוח חיים לכל החיים

בכל מקרה חשוב לדעת שביטוח חיים הוא לא ביטוח חובה ושגם הביטוח הפנסיוני שלכם, שהוא דווקא כן ביטוח חובה, הוא סוג של ביטוח חיים באיזשהו אופן. הביטוח הפנסיוני הוא גם קופת חיסכון השייכת לכם אך כסף זה שמור עבורכם עד לגיל הפרישה ובשונה מכסף ביטוח החיים שיכול להגיע אליכם באופן מהיר לאחר הפעלת תנאי הפוליסה, כספי הביטוח הפנסיוני יחכו לכם בביטוח לאומי עד גיל פרישה. עבור מי שמתקרב לגיל הפרישה: 67 לגבירם ו-62 לנשים נכון ל-2021 אולי זה לא משמעותי לחכות כמה שנים ולקבל את הפנסיה שלו, אך עבור צעירים יותר, במקרה של מחלה, פציעה, ניתוח יקר או כל בעיה רפואית אחרת המצריכה סכום כסף גדול או כל דבר אחר, גם לא רפואי המצריך מכם הוצאה כספית גדולה, לחכות שנים לכספי הפנסיה זה לא מעשי ולא בא בחשבון. אמנם אפשר לפדות את כספי הפנסיה לפני מועד גיל הפרישה אך זה כרוך בתשלום מס עצום של 35% ולכן לא כדאי לכם לאבד כסף זה. אז מה עושים? עושים ביטוח חיים, פותחים קרן השתלמות לטווח בינוני אם אפשרות משיכה לאחר 6 שנים בלבד או פותחים קופת גמל להשקעה עם אפשרות משכיה בכל עת ומגוון הטבות על הפקודות ומשיכות!

כך או כך לחסוך ולהשקיע את הכסף שלכם זה אף פעם לא רעיון רע… גם אם זה עולה לכם מאתיים שקל כל חודש שמרגיש לכם שזה כסף שאתם סתם משלמים עבור כלום. אז זהו שלא כך הוא. הכסף הנחסך עבורכם גם עובד ומשיג תשואות וגם מאפשר לכם ליהנות ממנו בצורה מיידית או אחרי כמה זמן בעת הצורך, מה שגם שלתת לכסף לשכב בבנק ללא ריבית זו טעות ולא צעד פיננסי חכם.

רוצים ייעוץ חינם נוסף השאירו פרטים עכשיו ונשמח לחזור! בהצלחה ולהתראות!

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

  1. Pingback: - אשדודים

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*