עיריית אשדוד נערכת לחורף? אפשר להיות רגועים?

עיריית אשדוד נערכת לחורף? אפשר להיות רגועים?

כמו שכולנו יודעים ומעריכים ואפילו מתחילים להרגיש, החורף מתקרב. כן, ככה זה באוקטובר החורב מאותת ואפילו גשמים ראשונים מאחורינו ובעיריית אשדוד החליטו על תרגיל מתוקשר כדי להראות מוכנות שספק אם יכולה לעצור את השיטפון הבא, את ההצפה הבאה או את הנזקים שיבואו עלינו לטובה גם השנה.

תרגיל ההערכות לחורף הגיע לשיאו הבוקר תרגיל שמטרתו לתרגל את ההערכות לחורף לקראת מזג אוויר קיצון שעתיד להכנס לאשדוד וגם להוציא הודעה לתקשורת כדי שבהצפה הראשונה לא יוכל הציבור שהעירייה לא נערכה, לפני מספר שבועות עודכן הציבור שהשנה הושקעו 4 מיליון שקלים בהיערכות לחורף, סכום הכפול מבשנים קודמות. מה עשו השנה היותר בכפול מהתקציב לא נמסר לנו אבל תהיו בטוחים שכספי משלם המיסים הושקעו בתבונה, כל אנחנו מקווים ואת התוצאות נראה בגשם הרציני הראשון שבטוח יגיע, מה שלא בטוח שיקרה זה ש-2 המיליון הנוספים שהושקעו יעצרו באמת את ההצפה הבאה.

את מי צריך לעדכן שעיריית אשדוד החליפה לוגו לפני כמה שנים?

עוד נמסר המידע החיוני שאשדוד היא עיר גדולה עם 622 רחובות, 11,080 אלף קולטנים, 160 ק"מ של תשתית הולכה תת-קרקעית ו-605 מוסדות חינוך, לצד הטבעת העירונית -נחל לכיש ורצועת חוף הים, שמשפיעות על השטח האורבני. כל אלה מהווים אתגר עבור כולנו, ובמיוחד נוכח שינויי האקלים שיוצרים מזג אוויר קיצוני וכולל כמויות משקעים גדולות.

אם זה מרגיע אתכם כתושבים אז המטרה הושגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*