עיצוב שולחן רומנטי ליום האהבה – כך תעשו זאת נכון

עיצוב שולחן רומנטי ליום האהבה – כך תעשו זאת נכון

יום האהבה  קרב ובא וזוגות רבים מעדיפים לחגוג אותו בארוחה מפנקת ובאינטימיות ביתית. עלינו לזכור כי לא די בהכנת המטעמים האהובים על בן / בת  הזוג חשוב גם לעצב שולחן שיעניק את האוירה הכל כך מיוחדת ביום האהבה וישרה אוירה רומנטית. 

מומחי זגה פינות אוכל מנדבים טיפים ועצותכיצד לעצב שולחן רומנטי לארוחה בשניים ביום האהבה:

אווירה – הפרמטר הכי חשוב אולי בעיצוב שולחן רומנטי הוא יצירת האווירה הנכונה. לכן כדאי להתחיל בעיצוב סביבת פינת האוכל, עוד לפני שהגענו לשולחן עצמו ולהפוך את המקום לקסום. הוספת בדי שיפון אווריריים אם הארוחה במרפסת או בגינה תעניק נופח רך מיוחד, פיזור של נרות, בתי נר או עששיות קטנות, פרחי משי, ציפורי חרסינה וכל אלמנט שמתאים למקום בו אתם מקיימים את הארוחה, יוסיף גם הוא. אם הארוחה מתקיימת בפינת האוכל ולא בגינה או במרפסת, פזרו את נרות במקומות סמוכים כמו דלפק או מדף.  

צבע- כיוון שמדובר ביום הרומנטי של השנה התמקדו בעיצוב בגווני אהבה –  ורוד או אדום המשולבים עם גוונים נייטרלים של שקוף, לבן או שמנת. פריטים בגוון מטאלי כמו זהב או כסף לא יפגעו באחידות אלא במינון נכון יכולים להוסיף נופח חגיגי ומהודר. גם צבע מרכזי נייטרלי כמו לבן יתאים בהחלט וניתן להוסיף נגיעות של אדום / ורוד בכלים, במפיות, בבקבוק היין, הפרחים וכו.

שולחן רומנטי- התחילו בבחירת מפה עדיף לבנה גדולה שתמיד מעניקה נופך חגיגי,  זיכרו- מדובר בארוחה לשניים ואין צורך להעמיס על השולחן המון כלים, השתמשו רק במה שנחוץ כך שיתקבל מראה מאוורר יותר. הוסיפו זר פרחים באגרטל בגוון נייטרלי שיבליט את צבע הפרחים או בצנצנת מעניינת, נרות קטנים בפמוטים מיוחדים ובקבוק יין עם כוסות. צבע נייטרלי כמו לבן יתאין בהחלט ולאלו הנועזים יותר הוסיפו נגיעות של אדום עז- צבע האהבה או ורוד רך ורומנטי הן בכלים, במפיות, בצבע בקבוק היין, הפרחים וכו.

סכום – עיטפו את הסכום בבד יוטה או בנייר מיוחד כמו נייר משי/ נייר טבעי עם טקסטורה וכרכו סביבו סרט סאטן אדום , פעולה פשוטה זו תוסיף חן ואסתטיקה לשלוחן החג וגם תעניק תחושה של שולחן מושקע ויצירתי .

קישוטי שולחן – שולחן לשניים הוא שולחן קטן ולכן אין מקום רב לקישוטי שולחן, עם זאת אם ברצונכם להעשיר את השולחן פזרו מעט אגוזי מלך סגורים מרוססים בגוון מטאלי או  פזרו פתקי אהבה אישיים -הדפיסו לב מאוייר מהרשת וכתבו מילת אהבה כמסר אישי.

מרכז השולחן- סנטר פיס-  רצוי להעמיד כלי עם פרחים במרכז השולחן, אם אין לכם ואזה או צנצנת מיוחדת ניתן להשתמש בבקשוק ריק של שמן זית, אם גם זה אין תוכלו להשתמש בקופסת שימורים, רססו אותה בספריי מטאלי והיא תהפוך לפריט עיצובי מרהיב.  רכזו סביב הפרחים נרות קטנים לאוירה.

אלוהים נמצא בדברים הקטנים– עטרו את הכוסות בפלח לימון או תפוז אדום, זה יוסיף צבע ועיניין ,הגישו את המנות על השולחן בכלים קטנים , גם את הסלטים – אתם רק שניים ויותר מכל העין אוכלת, קערה שקופה עם מים צבועים בצבע מאכל תהיה כלי נהדר לשים בו את הנרות .

קינוח זוגי- אין מענג יותר מלסיים ארוחה עם קינוח מתוק, בחרו קינוח שניתן לאכול בשניים , כמו עוגה אישית  שאפשר לחלוק בה או סופלה שוקולד מתקתק, לחובבי הפירות גם בננה ספליט תעשה את העבודה.

 

צילום: אילן בנדנה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*