עורך דין מנצח

עורך דין מנצח

בית המשפט קבע בהחלטה זמנית, כי האב ישלם מזונות גבוהים כיוון שמשכורתו גבוהה משל האישה. בדיון הבא אחריו הצליח עורך הדין שרון קולסקי להפחית את תשלום המזונות ביותר מחצי.

הסיפור הבא מוכיח עד כמה חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי ומנוסה. את השיעור הזה למד על בשרו גבר תושב אזור אשדוד, שבזכות מקצועיות ירידה לפרטים והופעה משכנעת בבית המשפט, חסך לו עורך הדין שרון קולסקי תשלום מזונות משמעותי מדי חודש, וסייע לו מבחינה כלכלית בתקופה לא פשוטה.

שני בני זוג מהאזור להם שלושה ילדים, החליטו לפרק את החבילה ולהתגרש, בדיון בבית המשפט לענייני משפחה, נקבע כי האב ישלם דמי מזונות גבוהים כיוון שהכנסתו גבוהה, וכן פוטנציאל ההשתכרות שלו בעתיד גבוה יותר, לעמדת בית המשפט. לכן נקבע כי למרות זמני שהות משותפים, האב יישא ברוב המכריע של נטל התשלומים.

בדיון שנערך לאחרונה, למרות שבדיון קודם היה בית המשפט מגובש בהחלטת לגבי גובה דמי המזונות, יצא עורך דינו של האיש שרון קולסקי נגד ההחלטה. הוא טען, בין היתר, כי הוא לא מבין את החלוקה שעשה בית המשפט. עוד טען, עורך הדין כי אמנם האישה מרוויחה פחות מהגבר, אך יש לה הכנסות משמעותיות אחרות עליהן לא דיווחה בתחילה ועשתה זאת רק שהדבר התגלה לבית המשפט. בנוסף טען עו"ד שרון קולסקי כי לאישה יש פוטנציאל השתכרות מאפיק מסוים בו היא מתעסקת.

בניגוד למה שטען עורך דינה כי מדובר בעניין שולי, המציאות מוכיחה אחרת, וכי מדובר בהכנסה משמעותית שעשויה להניב סכום גבוה בעתיד. כמו כן פירט מספר נושאים והוכיח כי הלכה למעשה הכנסותיהם של בני הזוג קרובות יותר מהנטען על ידה, ואין כל מקום להחלטת בית המשפט ולפיה האיש יישא במרבית נטל התשלומים.

בהחלטה קיבל בית המשפט את עמדתו של עורך הדין שרון קולסקי, והפחית כמעט לחלוטין את תשלום המזונות. כמו כן נקבע כי ההחלטה הינה רטרואקטיבית, ותחול ממועד הדיון בו נקבע הסכום הקודם. כך נחסך לאיש תשלום משמעותי מדי חודש מה שוודאי יקל עליו כלכלית בדרכו החדשה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*