עדי נאמן הכריזה: אני מתמודדת על ראשות המועצה האזורית באר טוביה ונחושה לנצח בבחירות

עדי נאמן הכריזה: אני מתמודדת על ראשות המועצה האזורית באר טוביה ונחושה לנצח בבחירות

חברת המועצה האזורית באר טוביה, המכהנת מזה שלוש קדנציות כנציגת מושב ניר בנים במליאה, הכריזה ביום חמישי על התמודדותה לראשות המועצה בבחירות שייערכו ב-31 באוקטובר, במסגרת אירוע חגיגי להשקת קמפיין שלה, שנערך בחצר ביתה בנוכחות מעגל תומכות ותומכים מכלל יישובי המועצה.

עדי נאמן, ילידת המושב תימורים ותושבת ניר בנים, החליטה להתמודד על התפקיד והיא מביאה אליו ידע וניסיון מוניציפאלי של 15 שנה, השכלה אקדמית פורמלית במנהל ומדיניות ציבורית, היכרות עמוקה עם המועצה ולהט להוביל אותה בגישה חדשנית, עניינית הדוגלת בערכי יושרה, שקיפות ושיתוף ציבור.

במהלך האירוע החגיגי חשפה עדי את סלוגן הבחירות שלה "באר טוביה בוחרת להוביל" והסירה את הלוט מעל תמונת הקמפיין:

 

כראש מועצה אקדם את באר טוביה בכל ההיבטים, תוך מציאת האיזון הנכון בין הרצון לשמור על האופי הכפרי של המועצה לבין הצורך להוביל חדשנות, להתעדכן ולהתקדם

 

 

"באר טוביה בוחרת להוביל" זו לא סיסמה, אלא הבטחה שלי לכל תושבי המועצה שרוצות ורוצים לראות את המועצה ברשימת המועצות האזוריות המובילות בישראל בזכות איכות חיים גבוהה, שירות מיטבי לתושבים ותחושה של שביעות רצון וגאווה.

כראש מועצה, מתכוונת עדי להתמקד בקידום באר טוביה בכל ההיבטים, תוך מציאת האיזון הנכון בין הרצון לשמור על האופי הכפרי של המועצה לבין הצורך להוביל חדשנות, להתעדכן ולהתקדם, לרבות בתחומי תשתיות, איכות סביבה, תקשורת, תחבורה ואיכות חיים לתושב המתבטאים בחינוך פורמלי ובלתי פורמלי איכותי, הנגשת שירותים לקהילה, הרחבת המענים לוותיקים ולצעירים, חיזוק הקהילתיות וחיבור לרשויות השכנות על בסיס מטרות ומכנים משותפים.

 

באר טוביה בוחרת להוביל זו לא סיסמה, אלא הבטחה שלי לכל תושבי המועצה שרוצות ורוצים לראות את המועצה ברשימת המועצות האזוריות המובילות בישראל

 

 

"אני מאמינה שהציבור שנותן בי אמון, שמשלם למועצה מיסים ובראש ובראשונה חי כאן, זכאי לדעת מה עושה המועצה עם המשאבים שלה ומהם סדרי העדיפויות שלה והאם היא מקפידה על מינהל תקין ועל חלוקה מאוזנת וצודקת של משאבים בין כלל היישובים".

באשר לאתגר העומד לפניה כאישה המתמודדת לתפקיד, אומרת עדי נאמן:  "בתקופה של דחיקת נשים ממוקדי קבלת ההחלטות, ניתנת לנו ההזדמנות להשפיע על המגמה בבחירות לרשויות המקומיות ואני רוצה שהתושבים והתושבות יבחרו לא רק בשל היותי אישה, אלא גם בשל כישוריי, ניסיוני והתאמתי לתפקיד".

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*