עבודות גובה בסנפלינג – כיצד לבחור חברה מבצעת?

עבודות גובה בסנפלינג – כיצד לבחור חברה מבצעת?

תחומים רבים ושונים מצריכים כיום עבודה בגובה וביצוע פרויקטים מיוחדים באמצעות עבודות סנפלינג. במסגרת עבודות מסוג זה גולשים עובדים מקצועיים באמצעות ציוד סנפלינג מקצועי ומבצעים מגוון פעולות טכניות בגובה. עבודה מורכבת בגובה מתבצעת כמובן בענף הבנייה, כמו גם בענפי תעשייה שונים, באסדות ימיות, מתקנים לטיפול בחומרים מסוכנים וכימיקלים למיניהם ועוד. עבור פרויקט המצריך ביצוע עבודות גובה בסנפלינג – כיצד כדאי לבחור את החברה המקצועית שתבצע עבורנו את העבודה בצורה הטובה והבטיחותית ביותר?

התמחות מקצועית ספציפית בעבודות בגובה וגלישת מעטפת מבנה

הדבר הראשון שחייבים להכיר ולהפנים כאשר מדובר בעבודות בגובה בסנפלינג, הוא כי מדובר בתחום התמחות מקצועי לכל דבר ועניין, ולא בשירות אשר חברות המתמחות בתחומים אחרים יכולות פשוט להציע "על הדרך". כאמור, השימוש בעבודות בסנפלינג מאפיין כיום תחומים רבים ומגוונים, במקרים רבים חלקים קריטיים של העבודה תלויים בביצוע עבודות גובה מהימנות ומקצועיות. לכן, הדבר הראשון שצריך לעשות זה לחפש אחר חברה המתמחה ספציפית בעבודות בגובה, ומציעה מגוון שירותים שונים בתחום זה.

כאשר מחפשים אחר חברה המתמחה בתחום, כדאי לחפש את הביטוי "גלישת מעטפת מבנה" – זהו השם המקצועי של התחום הכולל של עבודות גובה בסנפלינג. סוג זה של עבודות מבוצע במצבים ומקומות אליהם לא ניתן להגיע בקלות באמצעות פיגומים, במות הרמה או פתרונות "פשוטים" נוספים. חברות המתמחות בתחום זה אמורות להחזיק את כל הציוד החדיש והמקצועי ביותר, מפני שמדובר בתחום אשר הטכנולוגיה המשמשת אותו משתכללת ומשתפרת עם השנים. לכן, נרצה לוודא כי אותה חברה מציעה מגוון רחב של שירותים שונים בתחום זה, בהתבסס על ניסיון קונקרטי רב ומגוון, וציוד עבודה מקצועי מתקדם.

מומלץ למצוא חברה המתמחה בתחום אשר ברפרטואר העבודות שביצעה בשנים האחרונות ניתן למצוא גם עבודות מהסוג המסוים עבורו אתם מחפשים אחר שירותי עבודות בגובה. כלומר, במידה ומדובר בעבודה באסדה ימית, למשל, כדאי להעסיק חברה אשר כבר ביצעה פרויקטים באסדות בשנים האחרונות. במידה ומדובר בעבודה בסביבת חומרים מסוכנים, עבודה בסביבה של חפירות למעמקי האדמה והתמודדות עם בולענים, טיפוס על קונסטרוקציות מתכת ותרנים (דוגמת אנטנות גבוהות), עבודה בחלל מוקף או כל סוג אחר של עבודה בגובה – בחירה בחברה אשר ביצעה פרויקטים דומים באותם תחומים בשנים האחרונות, ועשתה זאת בהצלחה, תהיה בחירה מתבקשת ומושכלת יותר.

חשוב להבין כי לכל סוג של עבודה בגובה מאפיינים ייחודיים משלו. לכן הדגש על ניסיון פרטני בסוג העבודות הרלבנטיות. בקשו לראות לא רק תיעוד של עבודות העבר, אלא גם חוות דעת של לקוחות קודמים, במידה ומתאפשר. זה יכול לספק אינפורמציה רלבנטית ורבת ערך עבורכם.

כמו כן, תמיד מומלץ ליצור קשר ולתאם פגישה לייעוץ. זה לא אמור לדרוש מכם יותר מדי, וייתן לכם מושג טוב בנוגע למידת המקצועיות של אותה חברה ומידת הבקיאות של אנשיה בסוג העבודה הרלבנטי עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*