ספקים ששום עסק מצליח לא יכול להרשות לעצמו להסתדר בלעדיהם

ספקים ששום עסק מצליח לא יכול להרשות לעצמו להסתדר בלעדיהם

במידה ואתם מנהלים עסק, קטן כבינוני, בוודאי ידוע לכם שעליכם לעמוד בריבוי משימות, כמו למשל – לראיין עובדים חדשים, לדאוג לפרסום ולשיווק, להגדיל את היקף המכירות, וכמובן לטפל בנושא החשבונאות. המון כובעים בשביל בן אדם אחד. אז למה לכם באמת להתעסק בנושא כה מסובך ומלחיץ? ניהול החשבונות עשוי להוות משימה מאתגרת למדי, לגזול ממכם זמן, ולהלחיץ, למרות שיש לו מקום של כבוד. בדרך כלל תוכלו לבחור בהיתכנות של העסקת איש מקצוע בתור שכיר, לנהל את כל מערך החשבונות בעצמכם, או לשכור את שירותיו הנאמנים של רואה חשבון.

האם העבודה עם רואי חשבון גדולים תפשט לכם את ההתנהלות העסקית שלכם?

בהחלט כן, העבודה עם משרדי רואי חשבון גדולים בוודאות תפשט לכם את ההתנהלות העסקית. במקום לרכוש תוכנה ייעודית להנהלת חשבונות, לוודא שכל המסמכים יושלמו במועד הרצוי, ליצור מערכת של תיוק ושל ארגון משלהם, להקדיש זמן ניכר לביצוע של ניהול חשבונות, תנו למקצוענים אמתיים לנהל את כל המערכה בשבילכם, השירות שלכם יוסיף אורך רוח ביום הגם ככה עמוס שלכם בניהול בית העסק שלכם. עבודה בצמוד למשרד רואה חשבון תפשט את הפעילות העסקית שלכם, באמצעות כך שאחת מן המשימות הכי סבוכות שכרוכות בהפעלת בית העסק שלכם, תימסר לידי אחרים. ברגע שתסירו מעל הכתפיים שלכם את האחריות לתחום ניהול החשבונאות, פשר הדברים הרבה פחות לתכנן מסביב לחובות מסוימות.

האם השירות של כל מיני ספקים יאפשר לכם להתרכז בתחומי הליבה של העסק שלכם?

השירות של כל מיני ספקים בהחלט יאפשר לכם להתרכז בתחומי הליבה של העסק שלכם, בעוד זמן הוא משאב הכי יקר בחיי האנושות בכלל, ובחיים של בית העסק בפרט. הנכם למעשה מהווים את עמוד השדרה של בית העסק שלכם, ויש להניח כי השקעתם בו את כל זמנכם ומרצכם. בעצם, על פי שפע של מחקרים שבוצעו בהיבט זה, נמצא כי חמישים אחוזים מבעלי העסקים עובדים יותר מחמישים שעות בשבוע, נתון מטורף, לכל דעה ועניין. ברורה היא הטענה, שלאורה המשאב הכי יקר לבית העסק הינו אתם, בתור המפעילים, הבעלים, היוזמים והמקימים שלו. אז מדוע בדיוק עליכם להקדיש את הזמן היקר שלכם עבור עבודה של ניהול חשבונות, בעוד הנכם עשויים לבחור בהבדל ענק בהרבה בתחומים שונים של בית העסק שלכם? ככל שתבזבזו פחות שעות בשביל ניהול החשבונות של בית העסק שלכם, באופן הזה יהיה באפשרותכם להקדיש יותר זמן במה שהופך אותו לכה נפלא ומיוחד.

מה הערך המוסף של רואה חשבון?

קיימים בני אדם שסבורים כי רואה חשבון רק מכין דו"חות כספיות. ברם, הוא עושה הרבה מעבר לכך. בשכירת השירותים שלו אתם בעצם משלמים בעבור התובנות והייעוץ של אנשי מקצוע מומחים בתחום. ייעוץ שכר, התנהלות מול תקציב ותכנון המסים, כולם כאחד, מהווים חלק נכבד מהטריטוריה של רואה החשבון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*