סניה רץ לעוד קמפיין, הפעם בסימן אחדות!

סניה רץ לעוד קמפיין, הפעם בסימן אחדות!

היום אני מצהיר באופן רשמי על כוונתי להתמודד על ראשות העיר אשדוד. ובאותה נשימה אני אומר – הגיע הזמן לאחדות.  אין שום צורך לחכות לרגע אחרון – מי שאכפת לו מהעיר ותושביה, מי שדואג לעתיד ילדינו, מי שרואה את עתידו ואת עתיד ילדיו באשדוד צריך להתאחד למען מטרה הזאת."

כך פתח סגן ראש העיר וראש הסיעה הגדולה בעיר שמעון כצנלסון את קמפיין 2023. אחדות, זה המסר של הפוליטיקאי הותיק שקורא לכלל המפלגות הליברליות כולל לזו של אלי נכט בה הוא עתיד להילחם ראש בראש אבל לא רק.

שמעון כצנלסון פונה גם ללחמני, לגלבר ולשרון מרק לחבור לסיעה חילונית וליברלית שתיתן מענה נגדי להתחרדות העיר, רק כך טוען כצנלסון אפשר יהיה לתת פייט להתחרדות בעיר. הקריאה אמנם מרגשת וביום חלש גם נשמעת הגיונית רק שהתנאי לחיבור הוא שכולם מצטרפים אליו והויתור שעושה פה כצנלסון שואף לאפס.

 

קורא לכולם להתאחד ולא לחכות לרגע האחרון

 

בהצעת האחדות מקווה כצנלסון להקים מפלגה חדשה הכוללת את כל אלו שחולמים כמוהו, לשנות ולהפוך את דמות הראש לחילונית שפחות ופחות תלויה בכח החרדי/דתי. נזכיר גם שרוב הרשימה המכהנת ככל הנראה לא תמשיך עם סניה לקדנציה הבאה כך שמקומות פנויים בלי עין הרע לא חסר, לטובתו נאמר שאת רוב הקולות הוא משך על כתפיו.

 

" היום אני מצהיר באופן רשמי על כוונתי להתמודד על ראשות העיר אשדוד. ובאותה נשימה אני אומר – הגיע הזמן לאחדות. אני קורא לאלי לחמני, אלי נכט, שרון מרק והלן גלבר להתחיל מיד בהידברות אמיתית לאיחוד הכוחות בבחירות הקרובות.״

 

עוד נתון שצריך לקחת בחשבון הוא אפקט מחאת השבת שלא קיים היום ויש הגורסים ש-4-5 מנדטים מהכח שלו ושל נכט קשורים ישירות למחאה ההיא. היום, כצנלסון עייף יותר ונראה שהחיידק הפוליטי מדבר מגרונו כשהוא מצפה שגלבר ולחמני יתייצבו תחתיו בשם האחדות, משימה כמעט בלתי אפשרית. בעולם אוטופי המהלך יכל להבשיל לכדי שינוי אופיה של העיר אבל אוטופיה לחוד ואשדוד לחוד.

המלך היחיד שיכול להצליח מבחינתו של כצנלסון הוא הסכם תמיכה בסיבןוב השני במידה ויהיה כזה, עד אז ככל הנראה ירוצו כולם בנפרד כולל ברק שבאופן מפתיע לא הוזכר כפרטנר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*