סיפורי ילדים מבעד למסכה

סיפורי ילדים מבעד למסכה

מינהל החינוך בשיתוף תכנית קרב למעורבות בחינוך, השיקו השבוע מיזם ייחודי בו יצרו התלמידים מסכות בהשראת ספרים שקראו. העבודות הנפלאות מוצגות בלובי העירייה והציבור מוזמן לבוא, להתרשם וליהנות מעבודות הילדים. שווה להגיע.

חג פורים הוא החג האהוב ביותר על התלמידים. לא רק בגלל התחפושות ואוזני המן אלא גם בזכות היצירה ויכולת הדמיון המפותחת, המאפשרת להם להביא לידי ביטוי את עולמם הפנימי. איך עושים זאת? באמצעות מיזם ייחודי שבו התבקשו התלמידים ליצור מסכות בהשראת ספרי ילדים שקראו ודמויות ספרותיות שפגשו בספרים.

על המיזם המיוחד אחראים מינהל החינוך ותכנית קרב למעורבות בחינוך, והוא נעשה במסגרת "רק מילה בעברית" – תכנית עירונית ששמה לה מטרה לעודד את הקריאה ולהעשיר את השפה העברית. "בפורים אפשר לתת דרור לדמיון ולהגשים חלומות על ידי יצירת דמויות אותן היינו רוצים להיות" אומרים במינהל החינוך ומציינים כי "במיזם יכלו התלמידים להיות מה שבא להם – גיבורי קומיקס, נסיכה מהאגדות, מלך אפריקאי או מפלצת חביבה".

העבודות שיצרו התלמידים נערכו והוצבו בלובי העירייה ומוצגות כתערוכה לציבור. "התערוכה הינה תוצר של תהליך עבודה פורה וחווייתי אשר התקיים במסגרות החינוכיות, במסגרת שחיעורי קרב בתחומי היצירה והאמנות" אומרים במינהל החינוך ומזמינים את הציבור לבוא וליהנות מהעבודות.

התערוכה נפתחה היום ותוצג לציבור במהלך שבוע פורים, עד ה-17/3/22.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*