סיירת סבא-בא… לתפארת מדינת ישראל!

סיירת סבא-בא… לתפארת מדינת ישראל!

לאחר שאת השבוע פתחו מתנדבי סיירת 'סבא בא' בביקור בית מפתיע (לפי הנחיות משרד הבריאות) של רכז הסיירת מר שי נקש ומנכ"לית הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי – 'מהות' הגב' סימונה מורלי , ולאחר שזכו מתנדבי הסיירת המקסימים לברכת פסח חמה ולבבית של גל גדות (כולל הצדעה על פעילותם) וונדר וומן הישראלית והיישר מהוליווד.

הפעם, ציפתה למתנדבי סיירת 'סבא בא' הפתעה נוספת, ברכה חמה מחברת הכנסת ושרת התרבות והספורט הגב' מירי רגב, השרה שבימים אלה עמלה על טקס יום העצמאות המיוחד והמאתגר בצל הקורונה ולמרות לוח הזמנים הצפוף והעמוס שלה ,מצאה זמן לברך את מתנדבי סיירת ' סבא בא' בברכת חג עצמאות שמח.

ברוח ימים אלה ,אין משפט היכול לתאר טוב יותר את פועלם ופעילותם של מתנדבי סיירת 'סבא בא' מהמשפט המזוהה עם טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות "ולתפארת מדינת ישראל" , אכן לתפארת המדינה, לתפארת העיר ולתפארת הרשות שאלו הם מתנדביה.

מתנדבי הסיירת הינם אזרחים וותיקים התורמים ממרצם ומזמנם לטובת הביטחון והחוסן הקהילתי של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בעיר וזאת במהלך כל השנה ובכל מזג אוויר.

מתנדבי הסיירת בימים אלו נמצאים בבידוד חברתי וולונטרי בבתיהם ולכן ברשות ממשיכים לשמור על קשר עמם ובכל הזדמנות מנסים לרומם את רוחם.

בתקווה לחזרה לשגרת העשייה והפעילות במהרה. זה המקום להודות לשרה על הברכה ולברך בשם מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי , בשמי (שי) ובשם צוות המשרד את מתנדבי סיירות הרשות (סיירת הורים וסיירת 'סבא בא') ואת כל עם ישראל בברכת חג עצמאות שמח ובריאות איתנה לכולם.

 

צילום: צילום מסך מתוך סרטון.

להצטרפות לסיירת נא לפנות שי נקש רכז סיירת הורים  054-3220939

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*