סוכות אבלים מכל הסוגים במחירים מפתיעים

סוכות אבלים מכל הסוגים במחירים מפתיעים

תכנון שבוע אבלות המתרגש עליכם בפתאומיות הוא ללא ספק חוויה לא קלה הטומנת בחובה משימה מכבידה: ארגון אוהל לעצמכם ולאורחים שצפויים להגיע. עם אוהלי נועם החוויה קצת יותר נעימה, משום שהיא מספקת מענה מלא לצרכים שלכם: בניית אוהל אבלים שיכול לארח עשרות איש ואשה, אבזור האוהל בכל מה שנדרש, החל מרהיטים ועד אמצעי תאורה וחשמל, ומתן מענה ללקוח במשך כל שבוע האבלות, כולל פירוק האוהל בסיום ההתקשרות. כל זאת במחירים מפתיעים כלפי מטה, כאלו שתוכלו להרשות לעצמכם בסבירות גבוהה למדי.

בניית אוהלי PVC איכותיים לשבוע ישיבת שבעה

שבוע ישיבת שבעה הוא לא יום טיולים ובוודאי לא לינה בלילה. זה שבוע בו אתם בשמש הקופחת מתאבלים על מות יקיריכם. אירוע כזה לא יכול להתבסס על אוהלי מטיילים לבנים מבד לייקרה. הם חייבים להיות עשויים מחומר עמיד לאקלים, כזה שלא חושף אתכם לחדירת חום. חומר זה הוא רק PVC, ובעברית 'שמשונית'. הקירות שלו הם כמו קירות בטון או גבס, בלתי חדירים לחום ומאפשרים בידוד טרמי בקור. בחברת אוהלי נועם אוהלים לאבלים יבנו לכם אוהלים אלו ובהמשך – יאבזרו אותם לקראת שבוע השבעה שלכם.

אבזור אוהלי PVC בכל הציוד הנדרש

בחברת אוהלי נועם ידאגו לכל מחסורכם ויציבו את כל הלוגיסטיקה הנדרשת, כזו שלא תצריך אתכם לעשות שום דבר מעבר: רק להביא בגדים. בחברה יטמיעו פתרונות ריהוט בתוך האוהל, שולחנות וכסאות, מפות שולחן, התקני ישיבה רכים, ועוד. בנוסף, תוטמע תאורת חוץ לזיהוי האוהל בלילה ותאורת פנים להתנהלות בתוכו. האוהל יכיל גם מקרר שדה שיאפשר לכם ליהנות משימור והקפאת מזון. לאוהל יסופק גם מזגן נייד או מצנן, מאוורר מתכת ובחורף – תנורים ופטריות חימום. כשזהו סידור האוהל שלכם, הוא מוכן במאת האחוזים למה שאתם צריכים ומספק לכם מענה מלא לאירוח שלכם ושל יקיריכם.

אוהלי נועם – לוקחים אתכם ברצינות המרבית

באוהלי נועם – השכרת סוכות אבלים, מנהגי האבלות שלכם נלקחים ברצינות הנדרשת. החברה אינה מתייחסת למקושרים שלה כאל 'לקוחות' בלבד, ועל כן לא עובדת במתכונת של 'ספקית'. היא מגדילה ראש, משלימה את פריטי הציוד שחסרים לכם בישיבת השבעה ותורמת רבות לכך שלא רק שהאוהל ייבנה, הוא יהיה שם בשביל לשרת אתכם מלא מלא, מבלי שתצטרכו להשלים שום דבר בעצמכם. החל מקירור או חימום האוהל ועד לתאורה ולשימור המזון, ישיבה על רהיטים ואספקת צל – אוהלי נועם ידאגו לכך שאת ישיבת השבעה שלכם תעבירו בכבוד הראוי.

מחירים מפתיעים – גם אתם יכולים לכונן את מנהג האבלות באוהל בוטיק

כשאתם לפני אירוע ישיבת שבעה, אתם עוד יכולים לגרום לו להתהוות באוהל. אם אתם זקוקים לפתרון בו החברה בונה אותו ודואגת לציוד לוגיסטי משלים במלואו, באוהלי נועם יספקו לכם את הנדרש. אוהלי נועם עובדת בהתאם למה שהלקוח זקוק לו ומספקת את שצריך בשביל להבטיח שגרת ימי אבל במתכונת מכובדת ומכבדת.

קראו עוד: השכרת אוהלים לכל כיס | אוהל לשבת חתן להשכרה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*