"סבא-בא" חוגג שנה

"סבא-בא" חוגג שנה

גם בסיירת יודעים לחגוג יום הולדת. תשאלו את מתנדבי סבא-בא, המציינים שנה לעבודת הסיירת ויכולים להעלות על נס שנה של פעילות מבורכת. הסיירת אשר נולדה ביוזמת הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות, הפכה זה מכבר למודל חיקוי ואבן שואבת למתנדבים המבקשים לסייע במאמץ האזרחי לביטחון אישי.

בחמישי האחרון התכנסו מתנדבי סיירת "סבא-בא" לחגוג את שנת פעילותם הראשונה ולהרמת הכוסית לרגל חג הפסח שמגיע בצעדי ענק. הסיירת, פרי יוזמה של מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות הגב' סימונה מורלי, ביקשה לחבר לפני כשנה את אוכלוסיית האזרחים הוותיקים באשדוד לעשייה משמעותית למען הקהילה, ובתוך כך להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר בכלל ושל האזרחים הוותיקים בפרט.

את יום ההולדת החגיגי פתחו המתנדבים בכיבוד קל ומשם עברו לחלק העיקרי ולסבב הברכות והפרגונים.  גב' מורלי היתה הראשונה לברך: "מתנדבים יקרים, אני מאחלת לכם עוד שנים רבות של בריאות ועשייה". אחריה בירך רפ"ק מאיר חכמון, קצין האג"מ בתחנת אשדוד. הוא בירך בשם מפקד התחנה באשדוד ולאחריו ברכה גב' דבורית זהבי, מנהלת תוכנית "עיר ללא אלימות".

שי נקש רכז הסיירות ברשות והגב' ורד בלו ברדה הודו למתנדבים על שיתוף הפעולה והתרומה המשמעותית שהם מעלים לקהילה ולביטחון האישי של התושבים. את הברכות חתמה נציגת המתנדבים, גב' רחל מלכה, המתנדבת בסיירת מיומה הראשון: "תודה על כל מה שהרשות משקיעה בנו המתנדבים, ועל היחס החם לו אנו זוכים. אנו מעריכים ומוקירים ומקוים להמשך פעילות משותפת".

המתנדבים עוד יכלו להנות ממופע אומנותי מהנה של הליצן ג'רום, מכיבוד ומשירה וריקודים, כיאה ליום הולדת חגיגי. מזל טוב לסיירת היקרה וברכת יישר כוח גדול!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*