נתקעתם מחוץ לבית? האוטו ננעל? הנה מה שצריך לעשות

נתקעתם מחוץ לבית? האוטו ננעל? הנה מה שצריך לעשות

אחת הסיטואציות המבאסות ביותר בלשון המעטה, היא הרגע שבו אנו מגלים שנעלמו לנו המפתחות של הרכב, שברנו את המפתחות של הבית בתוך המנעול ועוד שלל מצבים בהם אנו חסרי אונים אל מול דלתות ושערים, ללא כל אפשרות להיכנס או לצאת. מנעולן באשדוד או בשאר חלקי הארץ הוא הגורם אליו נרצה לפנות, ותוך זמן קצר יחזיר אותנו איש המקצוע אל השגרה המיוחלת.

מהן האופציות הקיימות מלבד פניה לשירותיו של מנעולן באשדוד

סביר להניח שלא תרצו למהר ליצור קשר עם מנעולן באשדוד ובכלל, אלא תנסו לפתור את הבעיה בעצמכם. ובכן, בהתאם לסיטואציה יש דברים שתוכלו לעשות בעצמכם:

  • שכפול מפתחות – אין ספק שהתגובה האוטומטית כמעט היא להכנס ללחץ ולא להצליח לקבל החלטה קונקרטית. ובכן, תמיד תוכלו למנוע את התחושה הזו של חוסר אונים, אם רק תזכרו לשכפל כל מפתח שברשותכם ולהשאיר את המפתחות המשוכפלים בכמה מקומות. כך, אם איבדתם את המפתח לבית תדעו שיש מפתח חלופי שמחכה לכם ברכב למשל.
  • ילד שנותר ברכב – זהו אחד מתרחישי האימה שחוזרים על עצמם שוב ושוב בשנים האחרונות, אך אל דאגה, יש מה לעשות. היה ונתקלתם בילד שנותר לבדו בתוך הרכב, יש לקרוא מיד לכוחות אש או למנעולן, כשבדרך כלל באופן כמעט אוטומטי נפנה לניפוץ שמשת החלון ברכב מאוד בזהירות בכדי להוציא את הילד מהרכב כמה שיותר מהר.
  • דלת רכב נעולה – לעתים קורה שדלת הנהג ננעלת והמפתח נותר בפנים. בלא מעט מקרים, שאר דלתות הרכב נשארות פתוחות. אז רגע לפני שנכנסים לסטרס, שווה לבדוק את העניין!
  • פורץ מוסמך ומקצועי – מובן שלכל עבודת פריצה – בין אם מדובר בפריצת רכב, דלת או כספת, אי אפשר להתפשר על פחות מאיש המקצוע הטוב והאמין ביותר שניתן למצוא. לכן, כדאי להשקיע בסקר שוק מקיף, מעבר על ביקורות והמלצות אודות מנעולנים בסביבתכם וכמובן יצירת קשר ראשונית בכדי לברר מחירים וזמינות.
  • תעודות והסמכותמנעולן באשדוד שהינו אמין ומקצועי יחזיק בתעודות מקצועיות וכן אישור עבודה ממשטרת ישראל. אל תהססו לדרוש ממנו להציג את המסמכים המדוברים, המוכיחים את אמינותו בפניכם. מדובר באיש מקצוע שמקבל גישה מלאה לרכוש ולסביבה הפרטית שלכם, ולכן אין להקל בכך ראש או להתפשר על כך.

מוכנים לפריצה הגדולה?

מנעולן באשדוד או בכל מקום אחר בישראל, תמיד ייחשב לאיש מקצוע שחשוב שיהיה לכם בשלוף על כל מקרה שלא יבוא, הרי אי אפשר לחזות את הרגע בו תגלו שהמפתחות לרכב או לבית נשכחו, מתי המנעול נחלש כל כך עד שהמפתח נשבר בתוכו, ועוד. המנעולן המקצועי יעמוד לרשותכם בכל זמן, כולל השעות הקטנות של הלילה, לעבודות פריצה גם במקרי חירום, כך שתמיד תוכלו להישאר רגועים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*